Таку назву мав тренінг, який пройшов у 4 класі. Його мета: розвивати в молодших школярів екологічні уявлення та поняття шляхом активізації пізнавальних процесів; стимулювати інтерес до пізнання природи; формувати готовність до раціональної діяльності в природі, при якій зберігається існуюча природна рівновага або створюються можливості для її відновлення; розвивати розумову та творчу активність методом тренування; формувати екологічне мислення та свідомість; виховувати екологічну культуру природокористування; сприяти становленню та підтриманню позитивного емоційного настрою дітей.
Діти складали правила поводження в природі, писали лист нащадкам про бережне відношення до природи, розігрували діалоги «Голос трави». Зацікавили учнів вправи «Сміттєвий кошик» та «Краплинки чистоти».
|