Олександрівська ЗШ І – ІІІ ступенів
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Методичною радою школи Директором школи
Протокол № ____ __________ Н. Глущенко
________ 2018 року _________ 2018 року
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Керівник: Шевцова Н.В.
І ЗАСІДАННЯ
( серпень)
Особливості організації освітнього процесу інклюзивної освіти
в 2018-2019 навчальному році
Мета. Вивчити нормативні документи, що регламентують інклюзивну освіту. Затвердити план роботи на 2017 – 2018 н.р.
№
П/П
|
Тематика
|
Форми
роботи
|
Відповідаль ні
|
Приміт
ка
|
1.
|
Обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018-2019 навчальний рік
|
доповідь
|
Голова МО
|
|
2.
|
Програмно – методичне забезпеченн інклюзивної освіти
|
доповідь
|
Голова МО
|
|
3.
|
Опрацюванн інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України
|
Практикум з вивчення документів
|
Голова МО
Члени МО
|
|
4.
|
Погодження календарних планів на І семестр
|
Практикум з вивчення документів
|
Голова МО
завуч
|
|
5.
|
Аналіз методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами
|
Практикум з вивчення документів
|
Голова МО
|
|
Завдання членам МО:
- Опрацювати інструктивно-методичні листи, програми з інклюзивної освіти.
- Розробити рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами.
ІІ ЗАСІДАННЯ
( жовтень)
Використання інноваційних педагогічних технологій на уроках з інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Мета. Актуалізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках з інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо використання інноваційних технологій, удосконалення знань про використання інтерактивних методів роботи.
№
П/П
|
Тематика
|
Форми
роботи
|
Відповідальні
|
Примітка
|
1.
|
Основні міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти
|
доповідь
|
Н. Шевцова
|
|
2.
|
Корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
|
круглий стіл
|
Члени МО
|
|
3.
|
Розробити методичні рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами
|
Педагогічний практикум
|
Члени МО
|
|
4.
|
Відвідування уроків
|
Обмін досвідом
|
Члени МО
|
|
5.
|
Поновити таблиці, папки, роздатковий матеріал, продовжувати виготовлення карток для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
Педагогічний практикум
|
Члени МО
|
|
Завдання членам МО:
- Опрацювати методичну літературу з питання «Удосконалення мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами».
- Розробити рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами.
- . Розробити правила роботи дитини з комп’ютером та мережею Інтернет
|