Четвер, 16.08.2018, 04:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 109

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Вчителям школи

Інклюзивне навчання дітей
23.06.2018, 11:20

Олександрівська ЗШ І – ІІІ ступенів

 

 

 

ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО

Методичною радою школи Директором школи

Протокол № ____ __________ Н. Глущенко

________ 2018 року _________ 2018 року

 

                                                                                  ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ

З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

                                                                             Керівник: Шевцова Н.В.

І ЗАСІДАННЯ

( серпень)

Особливості організації освітнього процесу інклюзивної освіти

в 2018-2019 навчальному році

 

Мета. Вивчити нормативні документи, що регламентують інклюзивну освіту. Затвердити план роботи на 2017 – 2018 н.р.

 

 

П/П

 

Тематика

Форми

роботи

Відповідаль ні

Приміт

ка

1.

Обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018-2019 навчальний рік

доповідь

Голова МО

 

2.

Програмно – методичне забезпеченн інклюзивної освіти

доповідь

Голова МО

 

3.

Опрацюванн інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України

Практикум з вивчення документів

Голова МО

Члени МО

 

4.

Погодження календарних планів на І семестр

Практикум з вивчення документів

Голова МО

завуч

 

5.

Аналіз методичних рекомендацій щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами

 

Практикум з вивчення документів

Голова МО

 

 

Завдання членам МО:

  1. Опрацювати інструктивно-методичні листи, програми з інклюзивної освіти.
  2. Розробити рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами.

                                                                                         ІІ ЗАСІДАННЯ

( жовтень)

Використання інноваційних педагогічних технологій на уроках з інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.

Мета. Актуалізувати питання про використання інноваційних технологій на уроках з інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами.

Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо використання інноваційних технологій, удосконалення знань про використання інтерактивних методів роботи.

 

П/П

 

Тематика

Форми

роботи

Відповідальні

Примітка

1.

Основні міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти

 

 

доповідь

Н. Шевцова

 

2.

Корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

 

круглий стіл

 

Члени МО

 

 

3.

Розробити методичні рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами

Педагогічний практикум

Члени МО

 

4.

Відвідування уроків

 

Обмін досвідом

Члени МО

 

5.

Поновити таблиці, папки, роздатковий матеріал, продовжувати виготовлення карток для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Педагогічний практикум

Члени МО

 

 

Завдання членам МО:

  1. Опрацювати методичну літературу з питання «Удосконалення мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами».
  2. Розробити рекомендації щодо формування ключових та предметних компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами.
  1. . Розробити правила роботи дитини з комп’ютером та мережею Інтернет

 

 

Категорія: Вчителям школи | Додав: natali-37
Переглядів: 10 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018