Друге засідання вчителів початкових класів відбулося під гаслом «Особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток школяра».
Розпочалося засідання з питання «Мотивація навчальної діяльності учнів початкової школи». Вчителі обговорили причини спаду мотивації до навчання та шляхи розвитку позитивного ставлення до навчальної діяльності учнями.
Ігрова діяльність та самостійна робота учнів є одними з провідних джерел навчання. Тому, обговорюючи ці питання, вчителі ділилися досвідом та аналізували фрагменти відкритих уроків своїх колег. Продовжуючи тему бесіди, виступила вчитель 4 класу Шевцова Н.В. з творчим звітом за атестаційний період.
Даценко І.Ф. оголосила результати адаптації першокласників до навчального процесу.
Всі доповіді базувалися на педагогічних ідеях В.О.Сухомлинського, а більш детально виступила Сергієнко Л.А. про «Педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського як концептуальна основа особистісно-орієнтованого підходу».
В результаті ухвалили проводити аналіз, відбір та практичне оцінювання сучасних освітніх технологій, методик, які сприяють розвитку особистості. Впроваджувати у свою роботу педагогічний досвід В.О.Сухомлинського.
|