Четвер, 16.08.2018, 04:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 109

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Вчителям школи

Звіт про роботу методичного об’єднання
23.06.2018, 11:17

ЗВІТ ПРО РОБОТУ МО ЗА 2017 – 2018 н.р.

У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів та прийомів навчання, в залученні інноваційних методик до процесу формування в здобувачів освіти предметних та життєвих компетентностей. Сучасному суспільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, творчо підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролювати та самооцінювати результати своєї діяльності.

Основним завданням учителя на нинішньому етапі розвитку нашого суспільства є забезпечення виходу кожного учня на рівень базової освіти та встановлення розвитку пізнавальної і творчої активності, формування не тільки предметних компетентностей учнів, а й самоосвітніх. Тому всі аспекти навчання повинні бути спрямовані на розвиток творчої особистості, розкриття обдарованості кожної дитини, а саме – формування людини, яка хоче і вміє самостійно вчитися, сприймати інформацію, працювати з нею, сортувати її, осмислювати, творити.

Щоб учень став рівноправним учасником процесу освіти, необхідно озброїти його техніками та прийомами, спрямованими на розвиток пам’яті, уваги та образного мислення, сформувати навички дослідницької поведінки. Лише за такого розвитку кожна дитина відповідно зі своїми особистими властивостями та здібностями знайде себе і самореалізується. Як розвинути індивідуальні можливості кожної дитини й зберегти її психічне й фізичне здоров’я – ось проблема, над якою завжди замислювались і працювали педагоги. Тому метою роботи нашого педагогічного колективу є створення умов для розкриття інтелектуального та творчого потенціалу дитини.

В минулому 20017-20018 навчальному році методичне об’єднання вчителів інклюзивногт навчання дітей з ООП працювало над проблемною темою «Удосконалення методичної компетентності вчителя шлхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».

Належну увагу педагоги приділяли науково-методичному, інформаційному забезпеченню навчально-виховного процесу, новим освітнім технологіям, вдосконаленню змісту виховання, вивченню комплексних інноваційних підходів до організації життєдіяльності сучасної школи.

На інклюзивній формі навчвння у цьому навчальному році навчались 5 учнів, на індивідуальній формі навчання – 1 учень.

Для підвищення рівня ефективності сучасного уроку вчителі широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх шкільних колег, педагогів району, області, країни. Вони використовують інтерактивні технології навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

Кожен вчитель брав участь у роботі методобєднання: готували доповіді, реферати, давали відкриті уроки, виховні заходи. Шевцова Н.В. та Паук Т.П. працювали над підготовкою теоретичних матеріалів, провели відкриті уроки для колег школи. Даценко І.Ф., Осика А.Ф. та Щербина Н.В. ділилася досвідом із педагогами і також провели відкриті уроки.

Педагоги вміло передають знання, формують уміння і навички, виховують своїх учнів добрими, самостійними, працьовитими дітьми.

Робота методичного об’єднання будувалася на основі діагностики та прогнозування, була спрямована на забезпечення потреб учня. В минулому навчальному році вивчалось питання використання проблемно-пошукових методів навчання з метою розвитку пізнавальних інтересів учнів з ООП з демонструванням відкритих уроків, організовувалось взаємовідвідування уроків з метою обміну досвідом роботи та дотримання педагогічних вимог учнів. Протягом навчального року була налагоджена тісна співпраця між вчителями та батьками. Вирішувались проблемні питання, що виникали в процесі навчання та виховання.

На одному з методичних об’єднань вчителів інклюзивного навчання дітей з ООП розглядалося питання «Удосконалення мовленнєвого розвитку дітей з ООП». Також провели круглий стіл «Формуванн мовленнєвої компетентності учнів з ООП». Осика А.Ф. підготувала доповідь «Комплексні вправи для закріплення граматичних і мовленнєвих умінь під час роботи над реченням к засіб розвитку мовної особистості учнів». Членами МО проводився педагогічний практикум по розробленню методичних рекомендацій щодо формування ключових компетентностей у дітей з ООП та ділову гру «як створити на уроці ситуацію успіху».

 

Курси підвищення кваліфікації учителів інклюзивного навчання пройшла Щербина Н.В.

Аналіз роботи свідчить, що за минулий рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.

  • засвоєння навчального матеріалу залежить не лише від пізнавальних можливостей і здібностей дітей, а й від організації вчителем роботи на уроці, коли кожен учень працює з оптимальним навантаженням. Більше уваги вчителям інклюзтвного навчання потрібно приділяти диференційованому підходу, коли форми й методи навчання добираються відповідно до індивідуальних здібностей дитини, сприяють її повноцінному розвитку.

В 2018 - 2019 н.р. наше методичне об’єднання буде працювати за такими напрямками:

1. Вивчення педагогами теорії методики навчання, психології, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання з урахуванням вимог Закону про загальну середню освіту.

2. Формування в педагогів критичного підходу до аналізу власних уроків, виходячи з їх мети.

3. Удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів на уроках та в позаурочний час.

4. Використання інтерактивних технологій навчання для формування компетентностей як інтегрованого результату навчальної діяльності.

5. Застосування диференційованого підходу як засобу формування соціальної компетентності учнів.

У цьому навчальному році наше методичне об’єднання буде продовжувати працювати над проблемною темою «Удосконалення методичної компетентності вчителя шлхом впровадження інноваційних педагогічних технологій»

 

 

 

 

Категорія: Вчителям школи | Додав: natali-37
Переглядів: 12 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018