З 23 листопада по 27 листопада 2015 р. в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ступенів було проведено Тиждень математики, фізики та інформатики вчителями Артеменко Оксаною Григорівною та Бець Оксаною Сергіївною. У проведенні Тижня були задіяні учні 5-11 класів, які були організаторами різних видів змагань.
Протягом Тижня на уроках фізики та математики проводились інформаційні хвилинки про цікаві факти з життя видатних вчених математиків та фізиків. Учні мали можливість перевірити свої теоретичні знання з даних предметів, розв’язавши ряд кросвордів.
Для учнів 5-6 класів вчителем математики Артеменко О. Г. був проведений інтелектуальний марафон «Крок до зірок». На початку гри було створено дві команди, кожна з яких об’єднала знавців математики 5-их та 6-их класів. Учні показали свої знання, ерудованість. Перемогу вибороли учні 5 класу.
Метою гри було активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглибити їх знання з математики, стимулювати активну творчу роботу школярів, розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння діяти в нестандартних ситуаціях,виховувати цілеспрямованість.
Такі змагання виховують в учнів толерантне ставлення один до одного, вміння працювати в команді, демонструвати багатство і красу світу математики.
Цікаво пройшов конкурс «Заморочки з бочки», який проходив під лозунгом «Хто перший встав – того й капці». Учні розгадували прості та, водночас, складні логічні задачки під час перерв.
Учитель фізики Бець О.С. провела усний журнал для учнів 8-9 класів «Енергія. Закон збереження енергії.» Під час проведення були використані різні види роботи, фіздиктант діти виконували за допомогою електронної системи голосування, пояснювали досліди з нової теми, розв’язували задачі.
Представники 5 та 6 –го класів прийняли участь в інтелектуальній грі «Інфознайка», де показали свої знання і уміння, які вони здобули на уроках інформатики. Учні об’єднувалися в команди: команда "Ноутбуки" - 6 клас і команда "Флешки" - 5 клас.
Мета заходу:
- в ігровій формі пригадати основні поняття з інформатики;
- розвивати уміння застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях, розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення;
- виховувати інтерес до предмету, виховувати культуру поведінки і спілкування учасників; сприяти умінню працювати в команді.
На заході були присутні вболівальники - учні 2-го класу.
Учасники гри були активними, чітко відповідали на завдання конкурсу, їм було цікаво. Вони показали свої знання і вміння з інформатики. Перемогу здобули учні 5 класу. Всі учасники були нагороджені грамотами, медалями від Комп'юшки, дипломами за участь .
У четвер, для учнів 7 класу була проведена презентація курсу “Фізика дивовижного”.
Цей курс - це перше знайомство учнів з фізикою. Головна ідея курсу:
- СТВОРИТИ ФУНДАМЕНТ ДЛЯ СПРИЙНЯТТЯ І ВИВЧЕННЯ ШКОЛЯРАМИ СУЧАСНОЇ ФІЗИКИ;
- ЗБЕРЕГТИ ІНТЕРЕС ДО ДОСЛІДЖЕНЬ, ПІЗНАННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ;
- ЗРОБИТИ ПЕРШІ КРОКИ ДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ.
Під час знайомства з курсом семикласники виконували дослідження, проводили прості фізичні експерименти. Учні із задоволенням змагалися у різноманітних конкурсах, демонструючи кмітливість, винахідливість, творчість.
Весь Тиждень учні мали змогу "скуштувати" загадковий плід знань у вигляді яблучка-загадки. Проявивши свої вміння розв’язувати логічні задачки, наближалися до солодких-вітамінних призів за участь і перемогу.
Для 10 - 11-х класів був проведений Усний журнал «Сторінками історії розвитку математики». Учні познайомилися з історією виникнення і основними етапами розвитку математики., а також готували повідомлення про вчених- математиків. Всі доповіді були цікавими і супроводжувалися презентаціями. Слід відзначити найкращі роботи Коваль Юлії, Смоляр Яніни., Попичка Максима.
Тиждень пройшов на високому науково-методичному рівні. Всі заходи проводилися з використанням мультимедійних дошок. Діти показали гарні знання, вміння та зацікавленість предметами.
|