Вівторок, 14.05.2024, 12:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Досягнення вчителів

Практичний семінар для молодих спеціалістів
06.11.2013, 10:07

      Палярус О. В. провела  семінар на тему «Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» (на уроках англійської мови) . В ході якої обґрунтувала, що важливою проблемою для педагогічної теорії та практики залишається питання урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Сучасним учням доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання, творчості, тобто діяльності.Тому все більшого значення набуває орієнтація навчання на різнобічний розвиток учнів.Важливим успіхом вивчення англійської мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови.Основною метою навчання англійської мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом спілкування,  а також використання інтерактивних методів, як приклад сучасного методу навчання.Проект Ради Європи "Сучасні мови" передбачає підвищення ефективності навчання іноземних мов, зокрема, за рахунок передових методів і технологій, тобто методами активізації пізнавальної діяльності учнів. Великий інтерес викликають наступні методи:

             дискусійний (М. В. Кларін, Г. А. Китайгородська);

             метод рольових ігор (Г. А. Китайгородська, М. А. Аріян);

             метод проектів (Є. С. Полат, М. Ю. Бухаркіна);

             використання мультимедійних (комп‘ютерних) технологій.

Ці методи не можна назвати новими. Однак, їх застосування до цього часу не було системним. Вони пов’язані між собою тим, що їх форми і зміст дозволяють формувати, поряд із комунікативною компетенцією, окремі комунікативні та інтелектуальні вміння, які в сукупності складають уміння критичного мислення.

Категорія: Досягнення вчителів | Додав: natali-37
Переглядів: 352 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024