Неділя, 05.05.2024, 18:38
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Методичні об'єднання вчителів закладу

Аналіз роботи МО вчителів початкових класів
01.09.2015, 13:39

 

        Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над науково-методичною проблемою  «Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі».

      У  складі  м/о  працює  4  вчителя, які мають наступні кваліфікаційні категорії:

    Спеціаліст І категорії – 1

   Спеціаліст – 3

   Звання «Старший вчитель» - 1

   2 вчителів мають вищу освіту

   1 вчитель - незакінчену вищу освіту

   1 учитель має середню спеціальну освіту.

        Черговій атестації підлягали два вчителі. Члени атестаційної комісії слідкували за роботою цих вчителів упродовж року, провели і проаналізували результати контрольних зрізів знань. Вчителі виступили на засіданнях м/о з творчими звітами.  За підсумками атестації вчителі підтвердили свої кваліфікаційні категорії.

           Аналіз  роботи  методичного  об’єднання  вчителів  початкових  класів  за  минулий  рік  показав,  що  підвищився  науково-теоретичний  та  методичний  рівень  викладання  предметів,  посилилась  увага  до  виховної  та  розвивальної  функції  навчання,  до  пошуку  його  ефективних  форм  і  методів.

         Методичну майстерність вчителі початкових класів підвищували шляхом участі у роботі методоб’єднання, науково – методичних та психолого – педагогічних семінарах, шляхом самоосвіти. У рамках одного із засідань м/о було проведено методичний діалог «Використання інтерактивних технологій на уроках читання та української мови». Вчителі ділилися досвідом роботи з цього питання. Кращі елементи методики, що застосовувалися кожним учителем фіксувалися всіма педагогами та бралися на замітку.

           Свою  діяльність  вчителі  початкових  класів  спрямовують  на  пошук  наукових  новинок,  на  створення  творчої  атмосфери,  модернізацію  форм,  методів  та  засобів  навчання  та  виховання  дітей,  а  головне  -  на  реалізацію  принципу  рівноправного  діалогу  між  учителем  та  учнем.

          Згідно складеного плану було проведено 5 засідань   методичного об’єднання вчителів початкових класів. (Всі протоколи в наявності.)  Вчителями початкових класів були підготовлені  наступні виступи:

  «Можливості використання інноваційних технологій на уроках математики»

   «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках української мови»

  «Методика роботи над словниковими словами»

  «Впровадження ІКТ у навчальний процес молодших школярів»

  «Використання інноваційних технологій навчання на уроках української мови та читання»

  «Нестандартні форми проведення уроків»

          Також на засіданнях м/о було розглянуто питання про стан ведення документації, проведено аналіз підсумкових контрольних робіт з метою виявлення прогалин у знаннях учнів та визначення рекомендацій щодо їх усунення. 

      З першого дня навчання педагогічний колектив початкової школи прагнув підсилювати виховний потенціал уроків і позаурочних заходів, формувати і закріплювати шкільні  традиції.  Для створення і згуртування дитячого колективу активно використовувалися форми гри і свята. Школярі брали участь у різноманітних виховних заходах, відвідували музеї, побували на екскурсіях тощо.

          Система роботи в початкових класах побудована так, що всі заходи готуються спільно: учитель -  батьки  -  діти, що допомагає згуртувати дитячі колективи.

          Щорічно учні початкових класів беруть участь конкурсі знавців рідної мови  ім. П. Яцика, Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», Всеукраїнському конкурсі «Патріот», конкурсі знавців англійської мови «Грінвіч»,  Всеукраїнській українознавчій  грі «Соняшник».

         Вчителями були організовані виставки творчих робіт учнів «Світ очима дітей»,  було взято участь у виставках «Новорічна композиція», «Великдень», «Український сувенір». Учні Юхименко Інна та Кищенко Назар стали переможцями  обласного етапу конкурсів  «Український сувенір» та «Новорічна композиція».

        У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування) . Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків), адекватно реагують на критику.

        Аналіз  роботи  педагогів,  членів  методичного  об’єднання  дає  підставу  зробити  висновок,  що  завдання,  які  випливають  з  науково-методичної  проблеми  об’єднання,  в  основному  виконано.

 

           Завдання м/о на 2015/ 2016 н.р.:

1.       Роботу  МО  спрямувати  на   оволодіння учнями ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно – соціальний та інтелектуальний розвиток; вдосконалення  методичної  культури  кожного  педагога,  використання  його  потенційних  творчих  можливостей,  інноваційної  діяльності.

2.       Поповнення «банку ідей» педагогічної творчості вчителів.

3.       Створення  «банку»  даних обдарованих учнів.

4.       Забезпечення удосконалення уроку як основної форми навчально-виховного процесу:

-     впровадження інноваційних сучасних технологій;

-  урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів; розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;

-  проведення уроків з використанням технічних засобів навчання  (підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів).

 

5.       Розвиток  в  учнів  самостійного  критичного  та  креативного  мислення,  навичок  інтерактивного  здобування  знань.

 

Категорія: Методичні об'єднання вчителів закладу | Додав: natali-37
Переглядів: 1243 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024