Неділя, 05.05.2024, 18:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Методичні об'єднання вчителів закладу

Робота ШМО класних керівників
20.01.2016, 10:59

Кожна мить тієї праці,

яка називається вихованням,

- це створення майбутнього

і погляд у майбутнє.

         В.О. Сухомлинський

В 2015 – 2016  навчальному році методичне об’єднання класних керівників  працює над проблемою «Всебічний розвиток учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника».

 В основу роботи методичного об’єднання було поставлено роботу з учнями на принципах індивідуального підходу, взаємного співробітництва,  уваги й поваги до учня.

Надавалася методична допомога класним керівникам у питаннях планування роботи, освоєння різноманітних форм, методів і напрямів роботи з класом. Поглибленню знань про психологію дитячого колективу, шляхи його формування і розвитку, засоби впливу на нього.

Було проведено два  засідання на яких розглядалися питання:

Тема. «Планування виховної роботи методичного об'єднання на новий навчальний рік»

1. Аналіз роботи МО за 2014-20145 навчальний рік

2. Завдання і напрямки виховного процесу на 2015-2016 навчальний рік.

3. Впровадження системи національно-патріотичного виховання «КОНЦЕПЦІЯ

НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ»

 4. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності. Методика організації позакласної роботи. Вимоги до плану виховної роботи.                                                          

 

Тема: "Діяльність класного керівника по формуванню стійкого, позитивного ставлення школярів до свого життя, свого  здоров'я"

1. Прищеплення учням знань та вмінь які слугують підгрунтям для вироблення стійких поглядів і переконань  для здійснення оздоровчо-профілактичних дій і вчинків.

2. Формування вмінь і навичок здорового способу життя.

3. Привчання дітей до виконання правил і норм здорового способу життя, дотримання режиму дня, санітарно-гігієнічних правил. Систематичне включення учнів в оздоровчу діяль- ність. Навчання способам самоконтролю за станом власного здоров’я.

4. Підвищення валеологічної грамотності педагогічного колективу

 

Практичні заняття.

  1. Методика проведення занять з учнями по позбавленню від тютюнової та алкогольної залежності (за книгою "Позбавлення учнів від наркотичних звичок").

 

Головною метою роботи класних керівників  Олександрівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Акцентується увага на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями; на формуванні творчої особистості учня, свідомого ставлення до обов'язків; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; виробленні навичок здорового способу життя.

Підвищенню результативності виховної роботи класних керівників  сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.

Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

  • військово – патріотичне виховання;
  • родинно – сімейне виховання;
  • громадянське виховання;
  • художньо – естетичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • трудове виховання;
  • формування здорового способу життя, гігієна;
  • превентивне виховання;
  • сприяння творчому розвитку особистості.

Слід підкреслити, що головним організатором виховної роботи у класі, першим вихователем, консультантом, безпосереднім наставником є класний керівник, який спрямовує навчально – виховний процес, співпрацює з учнями, їх батьками, вчителями – предметниками, керівникми гуртків, дитячими та молодіжними громадськими організаціями, організовує і проводить позаурочну та культурно – масову роботу. Такими творчопрацюючими  класними керівниками є Артеменко О. Г.  , Кривенець Л. М.,Бець О. С., Семиволос Н. В. та Палярус О. В.  

Класний керівник планує і координує всю виховну роботу з класом з урахуванням вікових та індивідуальних особистостей учнів, їх нахилів і інтересів, рівня сформованості учнівського колективу, сприяє розвитку самоврядування в класі, створює умови для організації змістовного дозвілля, проводить відповідні заходи щодо профілактики правопорушень, бездоглядності.

Найпоширенішою формою організації виховної роботи є індивідуальна робота та класна година або година спілкування класного керівника, яка проводиться раз на тиждень. Такі години є різноманітними за тематикою та формами проведення, пов'язаними із життям класу, школи, села. Наприклад «Суд над байдужістю» - 10 кл. ,класний керівник Артеменко О. Г., «Я – людина . Я маю право» - 7 кл. Семиволос.Н.В., « Шкідливим звичкам – НІ» - 11 кл. Палярус О. В.   , «Біль,що озивається через роки» - 8 кл. Кривенець Л. М., Традиційними стали зустрічі з батьками, налагоджено батьківський контроль за навчанням та поведінкою учнів.

Завдання на 2016 навчальний рік

1. Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів - новаторів шкіл міста.

2. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботх

3. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

4. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

5. Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалгзації.

6. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

7. Залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

8. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

9. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

10. Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно - орієнтованої освіти.

Категорія: Методичні об'єднання вчителів закладу | Додав: natali-37
Переглядів: 531 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024