|
Новини
Квіткове намисто шкільного подвір'я
| 28.10.2015, 17:51 |
|
Назва проекту
|
«Квіткове намисто шкільного подвір’я»(Соціальний науково-освітній проект по благоустрою шкільного подвір'я)
|
Керівники проекту
|
Максименко А.С .-вчитель географії та біології, Артеменко О.Г.-вчитель математики
|
Виконавці проекту
|
Коваль Ю., Звягіна К., Петрова К., Шаповал О., Кузь Є., Кальга О.,Павленко С., Кандейкіна Д., Наконечна І. (додаток 1)
|
Строки реалізації проекту
|
довгостроковий
|
Місце проекту
|
Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Олександрійський район
Кіровоградська область
Україна
|
Впровадження
|
Ідея роботи виникла ,коли стартував черговий етап Суспільної акції школярів України «ГРОМАДЯНИН» під гаслом « Якщо не ми,то хто? Якщо не зараз, то коли?». Мета акції – залучення молодого покоління до вирішення актуальних суспільних проблем. Учням нашої школи запропонували взяти участь в цій акції та зробити свій особистий внесок в покращення суспільного життя в своєму селі. Ми мали можливість ознайомитись з найбільш актуальними та важливими проблемами суспільного життя. Під час обговорення ми визначили одну проблему, що стала для нас цікавою та посильною для вирішення. Свою увагу ми звернули на шкільні проблеми, а саме: впорядкування шкільної території.Адже, школа – наша друга домівка і нас, учнів, зацікавило перетворити роботу на шкільному подвір’ї з примусового «відпрацьовування» на роботу творчу, з задоволенням. Ми вирішили підвищити естетичність, декоративність,функціональність шкільного подвір’я. Цю ідею ми втілили у нашому проекті.
|
Проблема
|
o Шкільне подвір’я недостатньо озеленене,
o Шкільне подвір’я має сумний вигляд,
o Учні мають невисокий рівень екологічної культури.
|
Актуальність
|
Школа для селища – соціально-культурний центр. Вона повинна як «храм знань» притягувати і дітей, і дорослих. Перше враження від перебування в школі може стати покликом до бажання навчатися в ній. В школі все повинно бути пронизано прагненням до прекрасного, а школярі повинні навчитися відчувати, розуміти,цінувати, і найголовніше творити красу. Благоустроєна територія позитивно впливає на виховання і навчання дітей. В учнів виховується любов до рідної природи, до навколишнього світу,виникає потреба захоплюватися красою природи. Учні відчувають себе єдиним цілим з природою. Ось чому благоустрій пришкільної території має не тільки естетичне, а й освітнєзначення.
«Візитною карткою» школи є подвір’я, яке має бути чистим і гарним. Саме тому рішення даного питання необхідно почати з оформлення пришкільної території. (додаток 2)
|
Мета проекту
|
ü звернути увагу учнів, їхніх батьків, вчителів до необхідност і благоустрою пришкільної території;
ü покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я;
ü формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи;
ü залучати учнів до активного громадського життя в рамках проекту.
|
Завдання проекту
|
· об’єднати зусилля педагогів, учнів, батьків, націлених на благоустрій та озеленення території школи;
· розмежувати зони пришкільної території з метою створення найбільш приємної екологічної обстановки;
· перетворити пришкільну територію на таку, яка б вирізнялася оригінальністю, неповторністю, цікавими формами та ідеями;
· навчати учнів різним уміння і навичкам, збагачуючи їх знаннями про рослини та технології вирощування.
|
Напрямки роботи
|
§ науково - дослідницька робота;
§ агітаційно – просвітницька діяльність;
§ інформаційно-комунікаційна діяльність;
§ виховна робота;
§ природоохоронна діяльність;
§ проектування та моделювання.
|
Перелік заходів проекту
|
Створення творчої групи;
Призначення відповідальних за певну ділянку роботи;
Складання орієнтовного переліку дій;
Пошук інформації в Інтернеті та наукових книжках (додаток 3);
Збір насіння квітів;
Підготовка господарського інвентарю;
Оформлення схеми квітників та схеми висадження квітів;
Висадження насіння квітів згідно складених схем.
|
Очікувані результати
|
v Оформлені клумби з використанням елементів ландшафтного дизайну;
v Міцні навички і вміння щодо вибору асортименту насіння квітів;
v Увага до проблеми озеленення і благоустрою території;
v Дружня атмосфера співробітництва між усіма учасниками проекту;
v Прояв фантазії, творчості, ініціативи та працелюбності у дітей,
v Високий рівень екологічної культури;
v Сформоване почуття прекрасного, любов до природи і рідногокраю;
v Залучені учні в процес практичної охорони довкілля;
v Сформовані навички ефективного спілкування, участь в житті громади.
|
План подальшого розвитку проекту
|
Щорічно поновлювати декоративне оформлення клумб;
Доглядати за деревами і кущами шкільного подвір'я;
Поновлювати видовий склад рослин;
Залучати місцеві органи влади в реалізацію проекту;
Обладнати ігровий майданчик.
|
|
Категорія: Наші проекти | Додав: natali-37
|
Переглядів: 1089 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 5.0/2 |
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|