П`ятниця, 03.05.2024, 03:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Наші проекти

Квіткове намисто шкільного подвір'я
28.10.2015, 17:51
Картинки по запросу картинка квіткове намисто шкільного подвіря
 
Назва проекту
«Квіткове  намисто  шкільного подвір’я»(Соціальний  науково-освітній проект по благоустрою шкільного подвір'я)
Керівники проекту
Максименко А.С .-вчитель географії та біології, Артеменко О.Г.-вчитель математики
Виконавці проекту
Коваль Ю., Звягіна К., Петрова К., Шаповал О., Кузь Є., Кальга О.,Павленко С., Кандейкіна Д., Наконечна І. (додаток 1)
Строки реалізації проекту
довгостроковий
Місце проекту
Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Олександрійський район
Кіровоградська область
Україна
Впровадження
Ідея роботи виникла ,коли стартував черговий етап Суспільної акції школярів України «ГРОМАДЯНИН» під гаслом « Якщо не ми,то хто? Якщо не зараз, то коли?». Мета акції – залучення молодого покоління до вирішення актуальних суспільних проблем. Учням нашої школи запропонували взяти участь в цій акції та зробити свій особистий внесок в покращення суспільного життя в своєму селі. Ми мали можливість ознайомитись з найбільш актуальними та важливими проблемами суспільного життя. Під час обговорення ми визначили одну проблему, що стала для нас цікавою та посильною для вирішення. Свою увагу ми звернули на шкільні проблеми, а саме: впорядкування шкільної території.Адже, школа – наша друга домівка і нас, учнів, зацікавило перетворити  роботу на шкільному  подвір’ї  з примусового «відпрацьовування»  на роботу творчу, з задоволенням. Ми вирішили підвищити естетичність, декоративність,функціональність шкільного подвір’я. Цю ідею ми втілили у нашому проекті.
Проблема
o    Шкільне подвір’я недостатньо озеленене,
o    Шкільне подвір’я має сумний вигляд,
o    Учні мають невисокий рівень екологічної культури.
Актуальність
Школа для селища – соціально-культурний центр. Вона повинна як «храм знань» притягувати і дітей, і дорослих. Перше враження від перебування в школі може стати покликом до бажання навчатися в ній. В школі все повинно бути пронизано прагненням до прекрасного, а школярі повинні навчитися відчувати, розуміти,цінувати, і найголовніше творити красу. Благоустроєна територія позитивно впливає на виховання і навчання дітей. В учнів виховується любов до рідної природи, до навколишнього світу,виникає потреба захоплюватися красою природи. Учні відчувають себе єдиним цілим з природою. Ось чому благоустрій пришкільної території має не тільки естетичне, а й освітнєзначення.
 «Візитною карткою» школи є подвір’я, яке має бути чистим і гарним. Саме тому рішення даного питання необхідно почати з оформлення пришкільної території. (додаток 2)
Мета проекту
ü  звернути увагу учнів, їхніх батьків, вчителів до необхідност і благоустрою пришкільної території;
ü  покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я;
ü  формування у дітей екологічної культури, дбайливого ставлення до природи;
ü  залучати учнів до активного громадського життя в рамках проекту.
Завдання проекту
· об’єднати зусилля педагогів, учнів, батьків, націлених  на благоустрій та озеленення території школи;
· розмежувати зони пришкільної території з метою створення найбільш приємної екологічної обстановки;
· перетворити пришкільну територію на таку, яка б вирізнялася оригінальністю, неповторністю, цікавими формами та ідеями;
· навчати учнів різним уміння і навичкам, збагачуючи їх знаннями про рослини та технології вирощування.
Напрямки роботи
§ науково - дослідницька робота;
§ агітаційно – просвітницька діяльність;
§ інформаційно-комунікаційна діяльність;
§ виховна робота;
§ природоохоронна діяльність;
§ проектування та моделювання.
Перелік заходів проекту
*    Створення творчої групи;
*    Призначення відповідальних за певну ділянку роботи;
*    Складання орієнтовного переліку дій;
*    Пошук інформації в Інтернеті та наукових книжках(додаток 3);
*    Збір насіння квітів;
*    Підготовка господарського інвентарю;
*    Оформлення схеми квітників та схеми висадження квітів;
*    Висадження насіння квітів згідно складених схем.
Очікувані результати
v Оформлені клумби з використанням елементів ландшафтного дизайну;
v Міцні навички і вміння щодо вибору асортименту насіння квітів;
v Увага до проблеми озеленення і благоустрою території;
v Дружня атмосфера співробітництва між усіма учасниками проекту;
v Прояв фантазії, творчості, ініціативи та працелюбності у дітей,
v Високий рівень екологічної культури;
v Сформоване почуття прекрасного, любов до природи і рідногокраю;
v Залучені учні в процес практичної охорони довкілля;
v Сформовані навички ефективного спілкування, участь в житті громади.
План подальшого розвитку проекту
*    Щорічно поновлювати декоративне оформлення клумб;
*    Доглядати за деревами і кущами шкільного подвір'я;
*    Поновлювати видовий склад рослин;
*    Залучати місцеві органи влади в реалізацію проекту;
*    Обладнати ігровий майданчик.
 
 
Категорія: Наші проекти | Додав: natali-37
Переглядів: 1089 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024