П`ятниця, 03.05.2024, 05:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Наші проекти

Методичний проект «Педагогічна рада»
29.05.2013, 10:23


Методичний проект «Педагогічна рада» 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

I. . Обґрунтування вибору проблеми.

Педагогічна рада є органом колектив­ного мислення, соціально-психологічним явищем, де обмінюються думками, розв'язують завдання в процесі спіль­ної діяльності. Як зробити так, щоб педагогічна рада стала органом, який об'єднає всіх працівниківНВК, батьків, дітей спільною турботою про сьогодення і майбутнє шкільного життя?

II. Мета проекту.

Розробити теоретичні та практичні рекомендації щодо роботи педради.

III. Завдання проекту.

1.  Обґрунтувати функції педагогічної ради як колегіального органу управ­ління школою.

2.  Розробити систему планування ро­боти педагогічної ради.

3.  Розробити механізм підготовки до проведення педагогічної ради.

4.  Розробити план проведення в нетради­ційній формі засідання педагогічної ради.

5.  Створити алгоритм щодо організації роботи над реалізацією рішень педа­гогічної ради.

   6. Зробити узагальнення та висновки щодо дій директора у забезпеченні роботи педагогічної ради.

IV. Характеристика проекту.

   за кінцевим результатом: практико-орієнтований;

   за змістом: монопредметний;

   за кількістю учасників: груповий;

   за тривалістю: короткочасний;

   за ступенем самостійності: теоретико-практичний;

   за характером контактів: зовнішній.

 

ПЕДАГОГІЧНА РАДА ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК КОЛЕГІАЛЬНОГО

УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ

Педагогічна рада є органом колектив­ного мислення, соціально-психологічного явища, де обмінюються думками, розв'язують завдання в процесі спіль­ної діяльності.

«Сама назва «педагогічна рада», — пише Є. Березняк, — від слова «ра­дитись». І цю ідею демократичної, не­формальної, ділової ради з учителями й іншими працівниками школи слід здійснювати якомога повніше».

У Положенні про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженому по­становою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року 964, вказано: «Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб загальноосвітнього навчального закладу».

Аналіз роботи педагогічної ради уНВК свідчить, що в умовах де­мократизації освіти зміст діяльності збагачується, розширюється.

Відповідно до вимог сьогодення педагогічна рада виконує наступні функції:

  формує завдання і напрямки розви­тку шкільного колективу;

  конкретизує зміст освіти, виховання і розвитку учнів, рекомендує фор­ми і методи організації навчально-виховного процесу;

  розв'язує педагогічні проблеми, які пов'язані з удосконаленням навчально-виховного процесу і за­безпеченням його якості;

  здійснює планування, організацію і ре­гулювання навчально-виховного про­цесу в школі, його контроль і аналіз;

  аналізує стан викладання навчаль­них предметів, ефективність роботи методичних об'єднань, груп класів, стан позакласної виховної роботи і приймає обґрунтовані рішення;

  розробляє систему педагогічно­го впливу, який спрямований на науково-методичне забезпечення всіх перспектив розвитку школи;

  організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педпрацівників, розви­тку їхніх творчих здібностей, стиму­лювання самоосвіти і саморозвитку;

  пропагує та сприяє впровадженню у практику роботи педколективу но­вих педагогічних ідей, інноваційних технологій навчання і виховання, передового педагогічного досвіду;

  вносить пропозиції про дострокову атестацію окремих учителів, присво­єння звань, кваліфікаційних катего­рій чи позбавлення їх у випадку не­відповідності якості роботи педагога одержаному званню, категорії;

  здійснює підготовку і проведення атестації педпрацівників школи.

Педагогічна рада розглядає питання:

   удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

   планування та режиму роботи загальноосвітнього навчального закладу;

   переведення учнів до наступних класів та їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

   підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

   морального та матеріального заохочення учнів (вихованців) і працівників закладу;

   притягнення до дисциплінарної відповідальності учнів за невиконання ними своїх обов'язків.

З метою удосконалення роботи педаго­гічної ради необхідно насамперед глибоко усвідомити її найголовніші завдання:

   об'єднання зусиль педагогів у розв'язанні актуальних проблем навчально-виховного процесу, підвищення якості навчання і виховання учнів;

   визначення «дерева цілей» діяльності педагогічного колективу, дальньої, се­редньої та близької перспектив якості навчання і виховання учнів;

   впровадження в практику роботи педколективу досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.

Ефективність діяльності педагогічної ради залежить від багатьох факторів. Але найважливішим з них є реалізація системного підходу до управління шко­лою як складною динамічною соціально-педагогічною системою та керівництва роботою педагогічної ради як колегіаль­ного органу управління.

 

Категорія: Наші проекти | Додав: natali-37
Переглядів: 706 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024