П`ятниця, 10.05.2024, 16:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Вчителям школи

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ (ТЕХНОЛОГІЙ) У 2013/2014 Н.Р.
01.11.2013, 22:00

Додаток

до листа КЗ «КОІППО імені

Василя Сухомлинського»

09.10.2013760/15-09

 

Методичні рекомендації

щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади

з трудового навчання (технологій) у 2013/2014 н.р.

Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту проекту.

Творчий (теоретичний) тур. Учасникам буде запропоновано виконати завдання творчого характеру. Наприклад: сконструювати технологічний пристрій, спроектувати підставку під гаряче, розробити конструкцію шкатулки для прикрас; розробити модель спідниці, сарафана, листівки, сумки; проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо. На виконання завдання передбачено  2 години (тут і надалі береться астрономічний час). Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20.

Комплексна робота. Учасникам олімпіади буде запропоновано виготовити виріб. Для дівчат це може бути: спідниця, гольник, торбинка, фартух, іграшка, сорочка тощо. Для хлопців – дитяча іграшка, стільчик, вішалка, підставка під гарячий посуд, рамки різного призначення тощо. При проектуванні виробу учасникам буде надана інформація в друкованому чи електронному вигляді. Для виконання зазначеного завдання дівчатам потрібно мати набір для рукоділля (голки, нитки, нитки для вишивання та в’язання, гачок для плетіння, шпиці для в’язання тощо). Хлопці матимуть можливість використовувати інструменти і матеріали для виготовлення та оздоблення на власний розсуд (різці, випалювачі, штампи тощо). Після завершення виготовлення учасники презентуватимуть свій виріб членам журі.

На виконання завдання передбачено 6 годин. Робота оцінюватиметься в 60 балів.

Захист проекту. Під час захисту проекту учасники представлятимуть домашні роботи, презентуватимуть їх (5-7 хв.) та відповідатимуть на запитання членів журі (3-5 хв.) щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо.

Теми проектів:

- хлопці 9 класу – «Флюгер»;

- дівчата 9 класу – «М’який брелок»;

- хлопці 11 класу – «Підставка для книг»;

- дівчата 11 класу – «Чохол для ножиць».

Вироби мають бути негроміздкими та виконуватись у межах 12 годин для 9 класу і 18 годин для 11 класу. До виробу потрібно додати пояснювальну записку в друкованому вигляді (Word 2003) та презентацію проекту (Рower Point).

Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 40. 

Категорія: Вчителям школи | Додав: natali-37
Переглядів: 549 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024