Структура
методичної pоботи
Педагогічний колектив школи
працює над науково-методичною проблемою:
«Підвищення рівня професійної
компетентності педагога як умова
всебічного розвитку учнів т формування ключових компетентностей успішної
особистості випускника школи»
Основні напрямки методичної роботи:
- ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
- надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх
професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з
практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними
якостями необхідні сучасному вчителю;
- пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
- покращення роботи з обдарованими дітьми;
- вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально
виховний процес.
Організація
методичної роботи:
- діагностування методичної роботи;
- самоосвіта педагогів;
- діяльність шкільних методичних об’єднань;
- діяльність творчих груп;
- співпраця з ВНЗ;
- наставництво;
- творчі звіти вчителів.
Основні форми
проведення методичної роботи:
- засідання методичних об’єднань;
- взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
- творчі зустрічі з колегами по фаху;
- відкриті уроки;
- методичні оперативні наради;
- лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Шкільні методичні об'єднання
Завдання:
- робота над науково методичними проблемами;
- самоосвіта;
- відкриті уроки;
- предметні тижні;
- предметні олімпіади;
- предметні конкурси;
- залучення учнів до роботи в МАН .
У школі створені та діють методичні
об’єднання:
- вчителів суспільно-гуманітарного циклу (головa м/о- Палярус О.В..);
- вчителів природничо-математичного циклу (
головa м/о- Артеменко О.Г.);
- вчителів початкових класів ( голова м/о- Головата О.С.);
- класних керівників ( голова м/о- Кривенець Л.М.).
Творчі, динамічні
групи:
- динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної
ради;
- динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення
директорських контрольних робіт;
- динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних
олімпіад.
Завдання:
- вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
- робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
- підготовка та проведення нестандартних уроків; вивчення питань
наступності;
- організація змістовного дозвілля школярів.
З метою накопичення та впровадження особистого
педагогічного досвіду організовано роботу творчих груп вчителів:
- суспільно-гуманітарних дисциплін ( керівник – Кривенець Л.М.);
- з екології ( керівник-Міняйло С.В.)
Завдання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарних
дисциплін:
- створення умов для особистісного розвитку членів групи, їх
самореалізації;
- формування педагогічної рефлексії членів творчої групи;
- розробка уроків з використанням ІКТ ;
- підвищення мотивації учнів до вивчення гуманітарних дисциплін;
- пошук і систематизація прогресивних ідей, що сприяють удосконаленню
викладання гуманітарних дисциплін в 5 -11 класах.
Завдання творчої групи вчителів з екології:
- створення умов для особистісного розвитку членів групи. їх
самореалізації;
- вивчення психолого-педагогічних, методичних аспектів навчання;
- пошук творчих ідей, що сприяють
удосконаленню викладання навчального матеріалу;
- розробка комплексу методичних рекомендацій для провдення уроків із
застосуванням ІКТ;
- розробка уроків з використанням ІКТ.
Перспективний педагогічний досвід
Форми та методи роботи:
З узагальнення ППД З розповсюдження ППД
ярмарок
педагогічної творчості
звіт-презентація лабораторія
інновацій
розробка
проекту майстер
клас
творчий
захист
круглий стіл
конференції
Вивчення та впровадження через:
- взаємовідвідування
уроків;
- організацію наставництва;
- методичні семінари;
- заняття школи
педмайстерності. |