П`ятниця, 10.05.2024, 06:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Вчителям школи

Структура методичної роботи школи
07.11.2013, 21:39

  Структура методичної pоботи

   Педагогічний колектив школи  працює над науково-методичною проблемою:

  «Підвищення рівня професійної компетентності  педагога як умова всебічного розвитку учнів т формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи»

 Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ­ виховний процес.

  Організація методичної роботи:

  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • співпраця з ВНЗ;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.

  Основні форми проведення методичної роботи:

  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

             Шкільні методичні об'єднання

 Завдання:

  • робота над науково ­ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН .

 У школі створені та діють методичні об’єднання:

  • вчителів суспільно-гуманітарного циклу  (головa м/о- Палярус О.В..);
  • вчителів природничо-математичного циклу   ( головa м/о- Артеменко О.Г.);
  • вчителів початкових класів ( голова м/о- Головата О.С.);
  • класних керівників ( голова м/о- Кривенець Л.М.).

           Творчі, динамічні групи:

  • динамічна група з вивчення питань підготовки засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.

      Завдання:

  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків; вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.

З метою накопичення та впровадження особистого педагогічного досвіду організовано роботу творчих груп вчителів:

  • суспільно-гуманітарних дисциплін ( керівник – Кривенець Л.М.);
  • з екології ( керівник-Міняйло С.В.)

Завдання творчої групи вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін:

  • створення умов для особистісного розвитку членів групи, їх самореалізації;
  • формування педагогічної рефлексії членів творчої групи;
  • розробка уроків з використанням ІКТ ;
  • підвищення мотивації учнів до вивчення гуманітарних дисциплін;
  • пошук і систематизація прогресивних ідей, що сприяють удосконаленню викладання гуманітарних дисциплін в 5 -11 класах. 

Завдання творчої групи вчителів з екології:

  • створення умов  для особистісного розвитку членів групи. їх самореалізації;
  • вивчення психолого-педагогічних, методичних аспектів навчання;
  • пошук творчих ідей,  що сприяють удосконаленню викладання навчального матеріалу;
  • розробка комплексу методичних рекомендацій для провдення уроків із застосуванням ІКТ;
  • розробка уроків з використанням ІКТ.      

                                                            Перспективний педагогічний досвід 

                               Форми та методи роботи:

З узагальнення ППД                                                         З розповсюдження ППД 

                                                                                                                                                       ярмарок педагогічної творчості 
   звіт-презентація                                             лабораторія інновацій 
   розробка проекту                                           майстер клас

   творчий захист                                               круглий стіл 
                                                                         конференції


Вивчення та впровадження через:

 - взаємовідвідування уроків;

 - організацію наставництва;

 - методичні семінари;

 - заняття школи педмайстерності.

Категорія: Вчителям школи | Додав: natali-37
Переглядів: 528 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024