У бібліотеці добре
організовано довідково-бібліографічний апарат, який включає всю систему
каталогів і картотек, фонд довідкових та бібліографічних видань. Основою
довідково-бібліографічного апарату
бібліотеки є алфавітний, систематичний каталоги та систематична картотека статей, також спеціалізовані тематичні картотеки на найбільш актуальні
теми.
Привернути увагу учнів
до книги, розширити та поглибити знання допомагають книжкові виставки. Постійно діючі виставки: «Край мій –
це серця рідна пристань»,»Що не сторінка – то новинка», «Веселковий світ знань»,
« В гості до казкових героїв», Книжкові виставки до знаменних та пам’ятних дат.
Щорічно проходить Всеукраїнська акція
"Живи, книго!”. Акція «Живи, книго!» проводиться з метою широкого залучення
учнів і вчителів до роботи з виховання та бережливого ставлення до книги,
поваги до праці людей, які її створили, відповідальності за правильне і
раціональне використання підручників, створення, оновлення та збереження фонду
шкільної бібліотеки.
На допомогу учням діє «Куточок читача», де
вміщено «Правила
користування бібліотекою» та пам’ятки: «Як вибрати книгу для
читання», «Як працювати з підручником», «Як написати реферат».
Збереження фонду
Розроблено єдині вимоги
щодо використання та збереження підручників. Ці єдині вимоги вклеюються в
щоденники учнів:
Одержавши підручники у бібліотеці, продивись їх. При
виявлені пошкоджень повідом бібліотекаря.
Обгорни підручники, зроби закладки.
Перш ніж працювати з книгами, помий руки.
Не роби поміток у книзі ручкою чи олівцем.
Зберігай підручники у спеціально відведеному для них
місці.
Загубив чи пошкодив підручник – поверни до бібліотеки
такий самий або заміни іншим, рівноцінним за змістом і вартістю.
Бібліотекар та члени
учнівського самоврядування регулярно
проводять рейди перевірки стану підручників.
У бібліотеці створено
банк методичних матеріалів, завдяки яким будується вся діяльність бібліотеки.
Створені бібліодайджести "Індивідуальна робота з читачами”, "Обдарована
дитина”, « Портфоліо бібліотекаря.
Методичні рекомендації», «Бібліотека й інноваційні технології»,
«Інформаційно-комунікативні технології шкільної бібліотеки» , «Проектна
діяльність шкільної бібліотеки. Методичні рекомендації», посібник з
інформаційної культури та культури читання
«Заповіді компетентного читача».
В бібліотеці ведеться робота для педагогічної уваги, слабо
читаючих та невстигаючих. Цим читачам необхідно приділяти особливу увагу та
постійно тримати їх на контролі.
|