Шкільна бібліотека нашої школи давно стала визнаним центром спілкування і
духовності. Без неї неможливо сьогодні уявити навчання і виховання школярів,
без неї неможлива освіта і самоосвіта педагогічних працівників. Адже весь
навчальний і виховний процес у школі починається саме з бібліотеки.
Паспорт бібліотеки
Адреса : Олександрівська ЗШ Ι-ΙΙΙ ступенів
вул. Зелена
Кількість учнів - 117
Кількість педагогів: 18
Бібліотечний працівник – Сергієнко Людмила Андріївна
Освіта середня спеціальна, стаж роботи 31 рік
Головні показники бібліотеки
Книжковий фонд –11257 екз.
Підручники – 2264 екз.
Основні структурні підрозділи
абонемент
читальний зал
книгосховище
Бібліотека – одна з важливіших ділянок діяльності школи.
Своїми методами і засобами роботи бібліотека допомагає здійснювати єдину для
школи державну програму освіти і виховання дітей. Школа прагне проводити
навчально-виховний процес згідно з вимогами нашого часу. У зв’язку з цим
завдання, яке поставила перед собою бібліотека "Формування і розвиток читацьких
компетентностей засобами індивідуальної роботи” .
Головною метою бібліотеки є формування
компетентності користувачів, здатних творчо мислити, користуватися набутою
інформацією, прагнення до саморозвитку і самоорганізації.
Основні завдання, які поставила перед
собою бібліотека:
·
виховання життєво-компетентного громадянина ,
·
виховання у учнів інформаційної культури,
постійного прагнення до пошуку
інформації, формування навичок систематизації та особистої оцінки інформації;
·
навчання школярів технологіям користування
бібліотеками всіх типів;
·
упровадження інноваційних технологій;
·
просування нових інформаційних послуг до
користувача.
Бібліотека випрацювала
наступні шляхи реалізації цих
завдань:
·
оновлення та поповнення книжкового фонду, цільове
докомплектування літературою, яка відповідає сучасним вимогам виховання
компетентного читача;
·
виявлення і розвиток читацьких інтересів ;
·
індивідуальне керівництво читанням;
·
здійснення індивідуальних послуг щодо інформування
користувачів з використанням новітніх інформаційних технологій.
та
різноманітні активні форми роботи , без
яких неможливо виконання завдань з виховання компетентного читача.
|