СТАТУТ
шкільної учнівської організації
«ОРТАНТА»
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. «Ортанта» є шкільною учнівською організацією, що діє
в Олександрійській ЗОШ І-ІІІ ступенів з
18 березня 2010 року.
2. До учнівської організації «Ортанта»
мають право (на добровільних засадах) входити учні шкільного віку від 10 до 18
років.
3. Мета: зробити шкільне життя цікавим, позбутися стереотипів і шаблонів
минулого.
4. Головним завданням «Ортанти» є виховання особистості учнів творчим шляхом,
тобто формувати:
а) національної свідомості;
б) наукового світогляду,
гуманістичних цінностей і творчого мислення;
в) усвідомлення
громадської позиції;
г) відповідальність за
долю України та всього людства;
д) розкриття здібностей
та можливостей кожної окремої особистості.
5.
Свою діяльність «Ортанта» проводить з урахуванням інтересів, нахилів,
здібностей і вікових особливостей учнів.
Реалізація завдань організації відбувається в спільній роботі
педагогічного та учнівського колективів, батьків і громадськості.
ІІ. СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ОРТАНТА»
1. «Ортанта» складається з угрупувань, що звуться суцвіттям добрих справ.
Кожне
суцвіття працює за обраною тематикою,
паралельно беручи участь у загально шкільних заходах.
ІІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ «ОРТАНТИ»
1. «Ортанта» виступає на захист учнів від будь-яких форм утиску, приниження
гідності, честі учня.
2. Стежить за здійсненням демократизації навчального процесу в школі.
3. Має право висловлювати думку (від
імені учнів школи) щодо якості викладання окремих предметів і навчального
процесу загалом.
4. Бути проінформованою про рішення педагогічних та батьківських зборів;
направляти на батьківські збори та педагогічні ради своїх представників для
обговорення питань, що стосуються учнів» брати участь у педрадах.
5. Брати участь в організації шкільного життя, учнівського дозвілля,
позакласних заходів.
6. Представляти школу, захищати її інтереси в оглядах, змаганнях та інших
позашкільних заходах.
ІV. АТРИБУТИ
1. «Ортанта» має свою емблему, що відображає тематичну спрямованість дій
колективу.
2. Прапор. |