№
з/п
|
Назва гуртка
|
Кількість учнів
|
Керівник
|
Час роботи
|
Мета діяльності гуртка
|
1
|
Декоративно прикладне мистецтво
|
25
|
Бондаренко О.М.
|
Середа, четвер
13.00. - 15.00
|
Формування компетентностей особистості у процесі створення поробок із паперу.
-формування творчої особистості, дружніх стосунків, почуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги, творчого використання національних традицій.
|
2
|
«Юні друзі природи»
|
16
|
Погрібняк А.В.
|
Останній понеділок місяця
12.00 – 12.35
|
Формування у вихованців цілісної картини світу, уявлення про самоорганізацію, саморозвиток природи, пояснення взаємодії тваринного, рослинного світів, формування екологічної культури, готовності до раціональної діяльності в природі, за якої зберігається існуюча природна рівновага.
- вироблення у вихованців вмінь ведення фенологічних спостережень;
- активізація пізнавальної та творчої діяльності дітей;
- розвиток знань, що сформувались у вихованців під час вивчення природознавства в школі та з життєвого досвіду;
- виховання екологічно грамотної поведінки дітей в природі.
|
3
|
«Креатив»
|
22
|
Даценко І.Ф
|
2-й віторок місяця
13.50 – 14.35
|
Розвиток творчих здібностей учнів, розвиток креативності, прищеплення бажання нестандартно мислити.
|
4
|
«Книголюб»
|
12
|
Сергієнко Л.А.
|
Останній четвер місяця
12.45 – 13.20
|
Розширити уявлення дітей про книги; розвивати інтерес до художньої книги, до самостійної пізнавальної активності; виховувати повагу до книги;
- залучити учнів до активної праці, збагатити духовний світ дітей, навчити їх розуміти прекрасне, цінувати його, створювати його самим.
- формувати практичні навички художньо-творчої діяльності.
|
5
|
«Майстриня»
|
9
|
Романів О.П.
|
Третій четвер місяця
13.50-14.35
|
Формувати цілісне уявлення про матеріальне виробництво. прививати практичні навички і вміння які знадобляться в майбутньому кожному учневі. Розвивати надбання рідної культури з використанням засобів декоративно-ужиткового мистецтва.
|
6
|
«Поетика»
|
8
|
Семиволос Н.В.
|
Третя середа місяця
13.50 – 14.35
|
Спонукати вихованців до самостійної творчої діяльності; розвивати пам'ять, мислення, уяву, комунікативні та творчі здібності; сприяти духовному та естетичному збагаченню гуртківців; виховувати любов до рідної мови та поетичного слова.
|
7
|
«Скіф»
|
14
|
Криве-нець Л.М
|
Третій віторок місяця
13.50-14.35
|
Виробити уміння і навички ведення краєзнавчої, пошукової екскурсійної роботи ; розвивати творчий потенціал кожної дитини, її нахили і здібності у різних сферах людської діяльності та спілкуванні. Виховувати любов до історії Рідного краю. Виховувати і розвивати потреби у здоровому способі життя.
|
8
|
«Фізика навколо нас»
|
14
|
Бець О.С.
|
Остання п’ятниця місяця
13.50-14.35
|
Надання учням методичної допомоги в організації та проведені конкретних фізичних досліджень; ознайомлення гуртківців з основними досягненнями сучасної фізики; поглиблення теоретичних знань з фізики; розвиток фізичного мислення
|
9
|
«ДРеО»
|
17
|
Артеменко О.Г.
|
Другий понеділок місяця
14.00-14.45
|
Сприяти покращенню іміджу школи шляхом створення та охорони екологічно сприятливого навколишнього середовища – ландшафтного парку, зеленого кутка.
|
10
|
Євроклуб «Єдність»
|
10
|
Палярус О.В.
|
Другий вівторок,
місяця
13.40-14.40
|
Поглибити знання з історії України та всесвітньої історії, географії, української та англійської мов, літератури і культури, навчитися їх використовувати.
Найголовніші завдання:
· Формування в учнів загальноєвропейського світогляду, знань, умінь та навичок, необхідних для проживання в європейському співтоваристві.
· Накопичування та поширення інформації про традиції, історію, культуру своєї країни та країн Європи.
· Сприяння вивченню іноземних мов.
. Підбір матеріалів про Україну як європейську державу та її зв'язки з країнами Євросоюзу.
o Формування критичного ставлення молоді до негативних явищ у житті суспільства.
. Виховання колективізму, необхідного для спільної творчої роботи.
. Розвиток культури творчого мислення.
|
11
|
Спортивний (ДЦЮТ)
|
26
|
Душенко В.І
|
Вівторок, четвер
17.00 – 18.30
|
Формування фізичного, психічного та соціального здоров’я школярів, фізичної культури особистості оволодіння основними — корегувальної та прикладної спрямованості фізкультурної діяльності, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей, підвищення фізичної підготовленості учнів.
|