Вівторок, 22.07.2025, 02:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Інформація для батьків

У категорії матеріалів: 237
Показано матеріалів: 171-180
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 ... 23 24 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
22.01.2014
Інформація для батьків
       
      22 січня 2014 року відділом освіти Олександрійської райдержадміністрації, центром дитячої та юнацької творчості та Новопразьким БДЮТ було організовано проведення урочистих заходів, присвячених відзначенню 95-роковин ухвалення Універсалу Директорії про Злуку Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки в єдину державу.

        22 січня 1919 року – дата, що символізує в історії України консолідацію суспільства і  утвердження громадянської злагоди.

         20 учнів нашої школи урочистою ходою від приміщення відділу освіти разом з делегаціями інших  навчальних закладів вирушили до  приміщення районного Будинку культури, де відбулася основна частина заходу.

         На святі були присутні керівники району: заступник голови Олександрійської  райдержадміністрації Анісімова-Шило О.І., заступник голови Олександрійської районної ради Куруп Б.А., керівники структурних  підрозділів.
        Учасників урочистої ходи, присвяченої 95-ій річниці Дня Соборності України  привітали гості урочистостей.

Історичну  довідку про День Злуки УНР і ЗУНР  висвітлила методист відділу освіти Ляшко Н.В.

         Свято було прикрашене піснями про Україну у виконанні учнів ЗНЗ району. Учениця нашої школи   Жовтоножко Марина виконала пісню про Україну.

Діти пов’язали стрічки, як вітання кожній із 24 областей України  на «Вінок єднання», а учасники заходу підняли над залою парасольку єдності та взялися за руки у ланцюжку єдності.

Інформація для батьків | Переглядів: 373 | Додав: Administrator

16.01.2014
Інформація для батьків

     

    Як запобігти обману?

Пам’ятка для батьків

1. Сприймайте дитину безумовно. Любіть її не за те, що вона гарна, розумна, здібна, добре навчається, допомагає. Любіть її просто за те, що вона є.

2. Можна висловити своє незадоволення окремими діями дитини, але не дитиною загалом.

3. Будьте вірними своєму слову, обіцянкам. Навіть якщо є об’єктивні причини і через якісь обставини ви не зуміли дотриматися своєї обіцянки, не вважайте не гідним для себе пояснити дитині причин, з якої порушили її.

4. Будьте відвертими з дитиною. У побудові правильних і чесних відносин украй важливе бажання дитини бути з вами відвертим. Це бажання можна й потрібно стимулювати. Інколи ви самі можете стати ініціатором ігрової ситуації, де дитина, яка потрапила в скрутне становище, наприклад зламала квітку у вазі, має зробити свій внутрішній вибір на користь правди. При цьому можете сказати, що ви знаєте, хто зламав нещасливу квітку, і краще було б, щоб малюк поділився неприємною новиною раніше, оскільки спільними стараннями можна було б змінити ситуацію. Величезну роль тут відіграє ваша доброзичливість у словах та інтонації.

5. Можна засуджувати дії дитини, але не почуття, хоч якими б не бажаними чи недозволеними вони були. Якщо ці почуття з’явилися, отже для цього є підстави.

6. Незадоволення діями дитини не повинно бути систематичним, інакше воно переросте у її неприйняття.

7. Поступово, але не ухильно знімайте із себе турботу та відповідальність за особисті справи вашої дитини і передавайте їх їй.

8. Оцінюйте наслідки. Коли дитина вперше говорить неправду, необхідно пояснити їй наслідки цього вчинку. Зробіть це без сторонніх. Пояснення необхідне, воно дозволить дитині зрозуміти, що вона не одна у світі, що кожний вчинок має свій відголос – позитивний й негативний. Таке пояснення допоможе їй навчитися думати про майбутнє. Дайте змогу дитині самій залагоджувати наслідки її дій або бездіяльності. Тільки тоді вона дорослішатиме і ставатиме «свідомою».

9. Карайте дитину, залишаючи без хорошого, а не робіть їй погано.

10. Умійте прощати. Якщо ви ввели вдома «статусні» взаємини, без знижки на вік малюка ви ризикуєте виховати замкнену і боязку людину. Адже, даючи маху, дитина думає перш за все, що на неї чекає невідворотне і строге покарання. Відчуття самозбереження і бажання уникнути стає визначальним чинником в поведінці. І тут до брехні – один крок.

11. Посмійтеся разом. На несуттєву брехню можна відповісти з гумором. Насамперед це стосується маленьких дітей, які роблять перші спроби обманути. Залишаючись у рамках гри, ми ніби говоримо дитині: «Ти знаєш, що я знаю». Наш гумор дає дитині відповісти так само весело.

12. Заохочуйте чесність. Не залишайте непоміченим момент, коли ваша дитина призналася вам у чомусь. Повірте, що такі миті в житті дитини дуже важливі. Адже вона робить свій вибір. Не забудьте пояснити, в чому її помилка, але змістіть акцент на момент істини – на те, що ви пишаєтесь тим, що ваш малюк росте чесною людиною.

13. Подавайте власний приклад. Пам’ятайте: ваша дитина – це до великої міри ваш відбиток. Вона звертає увагу на те, що ви минаєте, навіть не озираючись. Ви виховуєте нечесну людину тоді, коли припускаєте можливість збрехати у присутності дитини. Інколи в цій брехні дитині відводиться визначена, нехай на перший погляд безневинна брехня. Наприклад: «Підійди, будь ласка, до телефону і відповідай, що мами вдома немає», - кажете ви і закладаєте цим фундамент для майбутньої брехні.

14. Любіть своє дитя. Якщо ви любите свою дитину – не уникайте шансу дати їй це відчути. Повторюйте частіше ці заповітні слова: «Я тебе дуже, дуже люблю»! навіть якщо дитина вчинила щось погане, все одно повторіть, що любите її. Так ви розвинете в душі малюка упевненість, що попри здійснені ним помилки, що він все одно улюблений і дорогий вам, що ви засуджуєте його вчинок, а не особистість загалом

Інформація для батьків | Переглядів: 388 | Додав: Administrator

13.01.2014
Інформація для батьків


    Закони розумно організованого сімейного виховання школярів

1. Пам’ятайте, що навчання – один із найскладніших видів праці,а розумова сила й здібності дітей не однакові.

2. Не можна вимагати від учня неможливого. Важливо визначити,на що він здатен у даний час навчальної діяльності,як розвивати його розумові здібності.

3. Навчання не сприяє розвитку учня,якщо воно вимагає від нього механічної роботи, зазубрювання,а не напруження розумових сил,пізнавальної активності,мислення та дії.

4. Найпростіший метод виховання,що не вимагає ні часу,ні розуму – побити дитину й цим озлобити її чи зламати. Виключайте опіку,крик,насилля й командно – наказовий тон. Вони виключають протидію дітей,психічні травми,придушують бажання та інтерес,примушують шукати порятунок в обмані.

5. Розвивайте цікавість,інтелектуальні бажання,ініціативу й самостійність дитини в навчанні та в усіх її справах.

6. Пам’ятайте,що згідно з науково обґрунтованими нормами ,над виконанням усіх домашніх завдань учень першого класу має працювати не більше однієї години, 2-го класу -1,5 годин, 3-4 класів – до 2-х годин, 5-6 класів – до 2,5 години, 7 класу – 3-х годин, 8 – 11 класу – 4-х годин.

7. Привчайте дітей користуватися годинником і не дозволяйте сидіти над виконанням домашнього завдання більше встановленого часу. Це відіб’ється на їхньому здоров’ї та розумовому розвитку. На вихідні дні та свята домашні завдання не слід задавати.

8. Не примушуйте учнів писати в чернетках,переписувати виконане ним завдання – це призводить до перевтоми,викликає відразу до навчання.

9. Не хвилюйтеся, якщо ваша дитина отримає виконану роботу не таку оцінку,як вам би хотілося. По-перше,оцінка має виховну роль,а по-друге,це не остання робота й не остання оцінка.

10. Дайте можливість дитині самостійно пізнати радість успіху в навчанні,визначити індивідуальну стежку в розумовій праці.

11. Перевіряйте виконані дітьми домашні завдання,особливо на першому етапі навчання. Але вашими оцінками має бути «задоволений» та «не задоволений». Можна додати слово «дуже» .І будьте впевнені,що завтра ваша дитина буде дуже старатися,щоб ви були нею задоволені.

12. Здоров’я дитини – крихка кришталева куля,а тримаю її три атланти:спадковість,спосіб життя й середовище. Організуйте правильний режим життя,харчування й відпочинку дітей.

13. Організовуючи різні ігри й види навчальних занять дітей,приділяйте увагу фізичному розвитку й особливо розвитку дрібних м’язів (пальців та рук). Від цього залежить почерк дитини,якість малювання,креслення,ігри на музичних інструментах.

14. Обов’язково помічайте й заохочуйте навіть мало помітні успіхи дітей у навчанні й поведінці,використовуючи для цього слова похвали,поцілунки й різні види морального заохочення.

15. Батько і мати – найкращі вихователі,вони повинні впливати на поведінку своїх дітей навіть тоді,коли їх немає вдома.

Пам’ятайте, що дитина – джерело життя своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так у дітях відбивається вся організація життя сім’ї, працьовитість, духовне багатство й моральна чистота матері та батька.

Майбутнє належить тільки дітям! Робіть усе, щоб дитинство й майбутнє наших дітей було прекрасними.

Любові та взаєморозуміння, успіх і щастя вам і вашим дітям

Інформація для батьків | Переглядів: 315 | Додав: Administrator

18.12.2013
Інформація для батьків

Обережно , ГРИП!

Грип 
— це високозаразне вірусне захворювання з можливістю тяжких ускладнень та ризиком смерті.
Грип має симптоми, схожі з іншими гострими респіраторними вірусними інфекціями (ГРВІ), але є набагато небезпечнішим. Тому перші ж симптоми ГРВІ вимагають особливої уваги.
Найчастішим ускладненням грипу є пневмонія, яка іноді може лише за 4-5 днів призвести до смерті хворого. Серцева недостатність також нерідко розвивається внаслідок ускладнень грипу.
Грип дуже легко передається від людини до людини повітряно-крапельним шляхом — коли хвора людина кашляє, чхає чи просто розмовляє. У зоні зараження перебувають усі в радіусі 2 метрів навколо хворого.
Хвора людина, навіть із легкою формою грипу, становить небезпеку для оточуючих протягом усього періоду прояву симптомів — це, в середньому, 7 днів.
 
Симптоми, що вимагають лікування вдома
При появі перших симптомів грипу хвора людина обов'язково повинна залишатися вдома — щоб не провокувати ускладнення власної хвороби і не наражати інших людей на небезпеку, смертельну для деяких з них.

Інформація для батьків | Переглядів: 1197 | Додав: Administrator

15.11.2013
Гуртки та секції

 Тиждень історії та правознавства

Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення історії  розвитку логічного та аналітичного мислення та підготовки учнів до вибору майбутньої професії в школі було проведено Тиждень історії та правознавства з  11.11.2013р. по 15.11.2013 року.

Під час його проведення учні відгадували кросворди, ребуси правової та історичної тематики, брали участь у вікторинах та історичних, пізнавальних іграх, отримували нову інформацію та цікаві знання.

                         В понеділок, 11.11.13 року, оголошено план проведення Тижня.

«Історичний калейдоскоп» «Усі ми – родом з України». Учні 5,6,7 класів ознайомилися з коротким викладом «Конвенції з прав дитини»

В продовж тижня  між  учнями   проводився конкурси на кращого знавця історії ,  правова вікторина «Ми кращі знавці права, історичний лекторій « Працював він для народу і для свого краю» про життя і діяльність Михайла Сергійовича Грушевського,  гра «Щасливий випадок (7-8кл.)»  Відповідаючи на питання учні узагальнили свої знання з даної теми і змогли підготуватися до гри «Знайди скарб».  Конкурс  проходив   жваво і цікаво. Перемогу і звання кращого знавця історії одержала Кандейкіна Діана.

З учнями 6 та 7 класів було проведено вікторину «Київська Русь». В цікавій формі були подані завдання з історії Київської Русі: заморочки з бочки, чорний ящик, скласти пазли.  Кращими знавцями історії виявилися Коваль Юлія – 8 кл. та Бершавський Олександр – 7 кл.

Між учнями 5 та 6 класів була проведена гра «Знайди скарб». Учні проявили свою ерудицію, знання дат та термінів, історичних подій. Переможцями вийшли учні 6 класу.

             Протягом  Тижня учні  10 – 11 класів переглянули фільм про торгівлю людьми, дізналися як вберегти себе від небезпеки. Також в цих класах було  проведено Інтелектуальну лігу  запитання якої охоплювали нову інформацію та досвід учнів. Потрібно було знати не тільки вивчений матеріал, а й добре орієнтуватися в набутих знаннях при читанні додаткової літератури, перегляді телепередач.  Запекла боротьба відбулася між учасниками гри. Учні показали свої знання з історії України , всесвітньої історії та історії  рідного краю. Перемогу отримали учні 11 класу (команда «Спартанці»)

            Найкращими  знавцями історії виявилися:

Кадейкіна Діана – 5 кл.

Наконечна Інна – 6 кл.

Павленко Софія – 6 кл.

Личман Анастасія – 7 кл.

Бершавський Олександр – 7 кл.

Зубенко Олександр – 7 кл.

Коваль Юлія – 8 кл.

Богун Станіслав – 8 кл.

Скіпор Владислав – 8 кл.

Бершавський Іван – 9 кл.

 

 

Вчитель історії та правознавства

Кривенець Л. М. 

Гуртки та секції | Переглядів: 698 | Додав: Administrator

07.11.2013
Інформація для батьків
Сімейний Кодекс України 
 
Ст. 141 Батько і мати мають рівні права та обов'язки щодо дитини, незалежно від того, чи перебувають вони у шлюбі.
Ст. 150 Батьки зобов'язані:
1. Виховувати дитину в дусі поваги до прав інших людей, любові до свого народу;
2. Піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток;
3. Забезпечити здобуття дитиною повної загальної освіти; .
4. Поважати дитину. Забороняється будь-яка експлуатація дитини батьками, фізичні покарання та покарання, які принижують гідність дитини.
Ст. 152 Право дитини на належне батьківське виховання забезпечується системою державного контролю.
Ст. -157 Питання виховання дітей вирішуються спільно. Той з батьків, хто проживає окремо від дитини, зобов'язаний брати участь у її вихованні і має право на особисте спілкування, якщо таке спілкування не перешкоджає нормальному розвитку дитини. Якщо батьки не можуть дійти згоди щодо участі у вихованні, то порядок визначається органом опіки та піклування. У випадку, якщо батьки не підкоряються рішенню органу опіки, то кожен з батьків має право звернутися в суд для вирішення суперечки.
 
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ ЗА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ:
 
Кодекс про адміністративні правопорушення
ст. 184 ч. 1 Ухиляння батьків від виконання обов'язків по забезпеченню не­обхідних умов життя, навчання і виховання неповнолітніх дітей - попередження або штраф (1-3 неоподатковувані мінімуми). ст. 184 ч.2 Ті ж дії, скоєні повторно протягом року, після накладання покарання -штраф (від 2-4 неоподатковуваних мінімумів).
ст. 184 ч. З Якщо неповнолітній скоїв адміністративне правопорушення у віці від 14 до 16 років, на батьків накладається штраф (3-5 неоподатковуваних мінімумів громадян).
ст. 184 ч. 4 Скоєння неповнолітнім дій, що передбачені Кримінальним Ко­дексом, якщо він не досяг віку кримінальної відповідальності тягне за собою накладання штрафу на батьків (10-20 неоподатковуваних мінімумів). Всі штрафні санкції накладаються тільки в судовому порядку і сплачуються в банківських установах.
 
Відмова батьків від дитини є неправозгідною, суперечить моральним засадам суспільства (ст. 155 Сімейного Кодексу).
Батьки не можуть відмовитися від своїх прав та обов'язків, вони можуть втратити їх у судовому порядку.
Батьки можуть бути позбавлені батьківських прав, якщо буде встановлено, що вони ухиляються від виконання батьківських обов'язків по вихованню дітей,не забрали дитину з пологового будинку, жорстоко поводяться з дітьми, є хронічними алкоголіками чи наркоманами, вдаються до експлуатації дитини, примушують до жебракування та бродяжництва (ст. 164 Сімейного Кодексу). Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення батьківських прав (спи 47 Закону України «Про загальну середню освіту»).
У виняткових випадках, при безпосередній загрозі для життя і здоров'я дитини, орган опіки та піклування (виконком) або прокурор мають право постановити рішення про негайне відібрання дитини у її батьків (ст. 170 Сімейного Кодексу), Злісне невиконання батьками встановлених законом обов'язків по догляду за дитиною, що спричинило тяжкі наслідки, - карається обмеженням волі на строк від 2 до 5 років або позбавленням волі на той самий строк (ст. 166 Кримінального Кодексу України). Але допускається поновлення у батьківських правах (спи 169 Сімейного Кодексу України), якщо батьки змінили поведінку, і поновлення в правах є в інтересах дітей.
 
ДЕСЯТЬ ЗАПОВІДЕЙ БАТЬКАМ: 
 
1. На навчайте того, в чому Ви самі необізнані.
2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета - виростити її для життя серед людей.
3. Довіряйте дитині. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина навчиться їх самостійно виправляти.
4. Не ставтеся до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена у своїх силах.
5. Будьте терплячими. Ваша нетерплячість - ознака слабкості, показ Вашої невпевненості в собі.
6. Будьте послідовні у своїх вимогах. Пам'ятайте, твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов'язкових для - виконання правил, 
спокійним тоном спілкування.
7. Дозволяйте дитині відпочивати від розпоряджень, наказів, зауважень. Нехай вона вчиться розпоряджатися собою.
8. Виключіть із своєї практики вислів: «Роби, якщо я наказав». Поясніть, що це треба зробити тому, що це принесе користь. Дитина має звикнути до того,
що діяти треба не за наказом, а тому що це доцільно, потрібно для когось. "
9. Не порівнюйте свою дитину з сусідською. Порівнюйте, якою вона була вчора 1 ЯКОЮ € СЬОГОДНІ.
10. Ніколи не кажіть, що ніколи виховувати свою дитину, це означає, що Вам ніколи її любити. 
Інформація для батьків | Переглядів: 388 | Додав: Administrator

30.10.2013
Інформація для батьків
   

В      рамках Тижня знань правил дорожнього руху  вчителями початкових класів 

Головатою Ольгою Сергіївною та Міняйло Світланою Валентинівною  для 

учнів 1і 4 класів було проведено урок – практикум із світлофором Моргайликом.

 Завданням цього заходу було закріплювати знання дітей про правила

дорожнього руху, про світлофор, про те, що світлофори керують складним

рухом транспорту і пішоходів на вулицях та дорогах; виховувати культуру

поведінки дітей на вулицях та дорогах.

Діти показали Моргайлику свої знання про дорожні знаки, як вони вміють

переходити дорогу з подругою Моргайлика  Зеброю, з задоволенням пограли з

ним у гру «Світлофор», в якій виявили кмітливість і знання правил дорожнього

руху.

Інформація для батьків | Переглядів: 398 | Додав: Administrator

27.10.2013
Інформація для батьків
     Пам'ятка для батьків

 
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
Освіта - основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.
Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору,
збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.
Освіта в Україні грунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами.
Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини
1. Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
2. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:
постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
- поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
- виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;
- сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;
- виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
4. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захищає права сім'ї.
Стаття 60. Права батьків
Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
- вибирати навчальний заклад для неповнолітніх дітей;
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування навчальних закладів;
- звертатися до державних органів управління освітою з питань навчання, виховання дітей;
- захищати у відповідних державних органах і суді законні інтереси своїх дітей.

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ
Стаття 29. Права та обов'язки батьків або осіб, які їх замінюють
1. Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
- вибирати навчальні заклади та форми навчання для неповнолітніх дітей;
- приймати рішення щодо участі дитини в інноваційній діяльності загальноосвітнього навчального закладу;
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування загальноосвітніх навчальних закладів;
- звертатися до відповідних органів управління освітою з питань навчання і виховання дітей;
- захищати законні інтереси дітей.
2. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
- забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
- поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до сім'ї, старших за віком, державної і рідної мови, до народних традицій і звичаїв;
- виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей Українського народу, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до України.
3. У разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, всупереч висновку відповідної психолого-медико-педагогічної консультації відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату), навчання дитини проводиться за індивідуальною формою.
Розділ X. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Cтаття 47. Відповідальність за порушення законодавства про загальну середню освіту
1. Посадові особи і громадяни, винні у порушенні законодавства про загальну середню освіту, несуть відповідальність у порядку, встановленому законами України.
2. Шкода, заподіяна учнями (вихованцями) загальноосвітньому навчальному закладу, відшкодовується відповідно до законодавства України.
3. Злісне ухилення батьків від виконання обов'язків щодо здобуття їх неповнолітніми дітьми повної загальної середньої освіти може бути підставою для позбавлення їх батьківських прав.

 

 

Інформація для батьків | Переглядів: 452 | Додав: Administrator

08.10.2013
Інформація для батьків
     

     8 жовтня у 4 класі було проведено заняття на тему «Візьмемося за руки, друзі!». Учні виготовили екологічні листівки із закликами про збереження природи. Метою заняття було формування в учнів поняття про ліс, ознайомлення з лікарськими рослинами і тваринним світом лісу, вчити школярів правильно поводитися в природі, спостерігати за змінами в довкіллі, охороняти природу, виховувати естетичні і патріотичні почуття. 

Інформація для батьків | Переглядів: 359 | Додав: Administrator

08.10.2013
Інформація для батьків
     

     8 жовтня у 4 класі було проведено заняття на тему «Візьмемося за руки, друзі!». Учні виготовили екологічні листівки із закликами про збереження природи. Метою заняття було формування в учнів поняття про ліс, ознайомлення з лікарськими рослинами і тваринним світом лісу, вчити школярів правильно поводитися в природі, спостерігати за змінами в довкіллі, охороняти природу, виховувати естетичні і патріотичні почуття. 

Інформація для батьків | Переглядів: 373 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025