|
Новини
У категорії матеріалів: 237 Показано матеріалів: 161-170 |
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 ... 23 24 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
03.11.2015 Інформація для батьків
Щоб бути успішним у житті, ви повинні бути задоволені собою як особистістю. Оволодіння якостями, описаними у статті, допоможе вашій дитині стати успішною людиною.
Самооцінка та самоповага
Насамперед ваша дитина повинна цінувати себе як особистість. Якщо вона не знає про свою цінність, усе інше вже не має значення. Самоповага – це основа її існування. Самооцінка ж стоїть на другому місці за важливістю. Від того, як ваша дитина цінує власні здібності, буде залежати, як вона буде використовувати їх у подальшому.
Коли ваша дитина дізнається про власну цінність і цінність своїх здібностей, вона зможе розвивати такий підхід, як «можу й роблю». Вона буде відчувати себе здатною та гідною любові. Вона не буде боятись робити помилки, бо зрозуміє, що це природно, адже будь-яка важлива справа так чи інакше містить у собі певний ризик здійснення помилки, і це нормально.
Важливий нюанс: у ранньому віці дитини ви єдина опора, будівничий та охоронець її самооцінки. Коли вона подорослішає, то почне перекладати деякі з перерахованих ролей на своїх однолітків та інших дорослих.
Бажання вчитись
Без бажання та готовності до навчання життя для дитини стане щоденною боротьбою. Діти, які не бажають учитися (справа не тільки в набутті академічних знань), замикаються в собі. У них відсутні соціальні навички, притаманні одноліткам, і часто з часом такі діти стають вигнанцями.
Дитину, яка готова вчитись, ніколи не зупинить жодна перешкода на шляху. Вона буде сприймати ці перепони як завдання, які потребують вирішення, а не як шлагбаум, який змушує її повернути назад. Дитина буде у змозі шукати відповіді на свої запитання та знаходити їх.
Здатність любити
Успішним дітям необхідно любити та бути коханими. Це основна потреба кожної людини. Маючи любов в якості міцної основи свого життя, успішна дитина буде дивитися на зовнішній світ з надією. Вона буде нести радість у своєму серці та захоче зробити свій внесок у розвиток суспільства.
Діти, які здатні любити, оточують себе людьми, яким також притаманна ця риса. Розвиваючи в дитини здатність до цього почуття, ви даруєте їй стосунки, зігріті любов’ю протягом усього життя. Як людина з високою самооцінкою та самоповагою, вона буде шукати та притягувати людей, подібних собі.
Позитивний характер
Запорукою майбутньої успішності дитини є сформований характер з рисами, які сприятимуть появі довіри оточуючих. Виробити його вона зможе, поступово беручи на себе відповідальність і виконуючи свої зобов'язання. Робота над розвитком власного характеру додасть дитині стійкості, навчить цінності копіткої роботи та завзятості.
На шляху до успіху також дуже важливі маленькі деталі характеру й особистості дитини. Хороші манери, делікатність і чемність – це дуже важливий аспект, якого слід навчати своїх дітей. У свою чергу, залучення до спортивних ігор і змагань навчить дитину грати об'єктивно, чесно, за правилами. Прагнення допомагати іншим людям навчить її цінувати те, що вона має.
Життєстійкість (адаптивність і гнучкість)
Щодня ваша дитина зіштовхується принаймні з одним завданням, швидше навіть з кількома. Щоби стати успішною, вона повинна бути у змозі прийняти будь-який виклик і впоратися з ним. Вона також повинна вміти підніматись, оговтуючись від будь-яких можливих поразок.
Життєстійкі діти спокійно сприймають невдачі та роблять спробу домогтись успіху знову і знову. Вони більш терпимі до розчарувань, контролюють свої емоції та стримують певні порухи, а також здатні при необхідності відкладати задоволення своїх потреб. Вони охоче опановують навички вирішення проблем і прийняття рішень. Також для ефективної взаємодії з іншими людьми успішній дитині дуже потрібна гнучкість. Вона повинна вчитись мистецтва компромісу та вміти приймати певні вимоги, які ставить перед нею суспільство.
Розглянемо маленький приклад: у суботу вам необхідно відвести сина та доньку на тренування, початок занять у них в один і той же час, але спортивні школи знаходяться в різних районах міста, також і після занять вам необхідно забрати їх в однаковий час. Ви пропонуєте компроміс, який полягає в тому, щоб одну дитину привезти раніше й пізніше забрати іншу. Так ось, дитина, схильна до гнучкості в пошуку рішень, визнає такий компроміс справедливим і змириться з тим, що їй доведеться трохи почекати або початку тренування, або вас уже після нього.
|
29.10.2015 Інформація для батьків
|
29.10.2015 Інформація для батьків


У режимі школи
велике значення надається
організації раціонального,
збалансованого харчування
відповідно до віку і стану здоров’я учнів.
У школі розроблені комплексно-цільові заходи організації і розвитку харчування учнів,
якими передбачено:
- зміцнення матеріально-технічної бази їдальні;
- розширення сфер послуг для учнів і батьків;
- удосконалення різноманітності раціону харчування;
- виховання культури прийому їжі;
- пропаганда здорового способу життя.
У школі за рахунок бюджетних коштiв здiйснюється харчування учнiв:
-1-4 класiв;
- з числа дiтей-сирiт та дiтей, позбавлених батькiвського пiклування;
- з малозабезпечених сiмей, що отримують допомогу вiдповiдно до Закону України "Про державну соцiальну допомогу малозабезпеченим сiм'ям" (1768-14).
|
21.10.2015 Інформація для батьків
1.Участь у загальношкільних батьківських зборах (протягом року) .
2.Участь у батьківських лекторіях (протягом року).
3.Формування батьківських комітетів по класах. Делегатів до батьківської ради школи (протягом вересня ) .
4.Постійний контроль сімей ризику (протягом року) .
5.Батьківські збори по класах (протягом року).
6.Підтримувати зв’язок з родинами, де виховуються учні, схильні до правопорушень (протягом року).
7.Здійснювати правову освіту батьків (протягом року) (протягом року) .
8.Вивчення умов проживання й виховання учнів.
|
20.10.2015 Інформація для батьків
Правила батьківської поведінки
в організації навчання дитини
1. Сприяйте дитячій автономності (самостійності). Чим більше ви вимагаєте її (самостійності) в усіх сферах повсякденного життя, тим більше зможе ваша дитина працювати з почуттям відповідальності в шкільній сфері. Автономне (самостійне) навчання є тією ціллю, в напрямку якої ви маєте працювати, тому що самостійність є найважливішим елементом ефективного і тривалого процесу навчання. Хваліть свою дитину за самостійні дії, наприклад, за самостійне розпізнавання помилок.
2. Якщо ваша дитина потребує допомоги, спонукайте її до того, щоб вона сама знайшла шляхи розв’язання. Допоможіть їй завдяки підказкам, таким як, наприклад, вказівка на довідники, знаходження правил, відгадування ребусів та інше, що може привести до шляхів розв’язання. Не спонукайте свою дитину тільки до одного шляху розв’язання.
3. Дайте своїй дитині можливість перенести знання зі школи на домашній рівень і таким чином практично їх засвоїти.
4. Визнайте здобутки дитини. Надавайте перевагу похвалі (заохоченню), а не докорам. Похвалою та заохоченням Ви досягнете чогось набагато легше та краще, ніж ниттям, нагадуваннями і іншими покараннями.
5. При похвалі звертайте увагу на те, щоб не обмежувати її критикою («Дев’ять, звичайно, чудово, але без двох дурних помилок це могло бути б дванадцять»). Будьте обережними в обходженні із заохоченнями (винагородами) як визнанням здобутку (ефективності).
6. Не ставте перед своєю дитиною завищені вимоги. Не робіть їх строгішими ніж вимоги вчителів, наприклад, вимагаєте виконання додаткових завдань.
7. Будьте зразком у поведінці. Вимагайте від своєї дитини не більше, ніж від себе самого. Дитина, яка, наприклад, бачить своїх батьків, які читають, швидше й сама читатиме, ніж дитина, батьки якої часто сидять перед телевізором.
8. Говоріть, по можливості, якомога позитивніше про школу, вчителів та предмети. Вашій дитині досить того, що вона бореться зі своїми власними упередженими думками.
|
20.10.2015 Інформація для батьків
-
Програма «Онляндія – Безпека дітей в Інтернеті» охоплює цілу низку заходів, спрямованих на навчання дітей, вчителів та батьків правилам безпечного користування Інтернетом.
На сайті http://www.onlandia.org.ua представлено матеріали для дітей, їхніх батьків та вчителів: інтерактивні ігрові сценарії, короткі тести, готові плани занять, завдяки яким діти і дорослі зможуть опанувати основи безпечної роботи в Інтернеті.
-
-
|
20.10.2015 Інформація для батьків

для 3-го класу (видавництво Генеза)
Математика. 3 клас (М.В. Богданович, Г.П. Лишенко)
Мистецтво. 3 клас (Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, Н.В. Очеретяна)
Литературное чтение. 3 класс (Н.В. Гавриш, Т.С. Маркотенко)
Українська мова. 3 клас (Н.В. Гавриш, Т.С. Маркотенко)
Природознавство. 3 клас (Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак)
Основи здоров`я. 3 клас (О.В. Гнатюк)
Англійська мова. 3 клас (Л.В. Калініна, І.В. Самойлюкевич)
Французька мова. 3 клас (Ю.М. Клименко)
Сходинки до інформатики. 3 клас (О.В. Коршунова)
Искусство. 3 класс (Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, Н.В. Очеретяна)
Літературне читання. 3 клас (В.О. Науменко)
Англiйська мова. 3 клас (А.М. Несвiт)
Іспанська мова. 3 клас (В.Г. Редько)
Русский язык. 3 класс (О.І. Самонова, В.І. Статівка, Т.М. Полякова)
Русский язык. 3 класс (Е.С. Сільнова, Н.Г. Каневська, В.Ф. Олійник)
Трудове навчання. 3 клас (І.М. Веремійчик, В.П. Тименко)
для 6-го класу (видавництво Генеза)
Французька мова, 6 кл. (для спец. шкіл з поглибленим вивченням французької мови) (Клименко Ю. М.)
Основи здоров’я, 6 кл. (Бойченко Т.Є., Василашко І.П., Василенко С.В., Гурська О.К., Гущина Н.І., Коваль Н.С.)
Українська мова, 6 кл. для ЗНЗ з навчанням російською мовою (Заболотний О. В., Заболотний В. В)
Англійська мова, 6 кл. для спец. шкіл з поглибленим вивченням англійської мови ( Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Образотворче мистецтво, 6 кл. (Железняк С.М., Ламонова О.В.)
Математика, 6 кл. (Істер О.С.)
Світова література, 6 кл. (Волощук Є.В.)
Всесвітня історія. Історія України, 6 кл. (Бандровський О.Г., Власов В.С. )
Українська мова, 6 кл. (Заболотний О.В., Заболотний В.В.)
Географія, 6 кл. (Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш.)
|
19.10.2015 Інформація для батьків
Віртуальна екскурсія школою
Кожний кабінет школи – це спеціально обладнане приміщення,
яке забезпечує організацію праці учнів і вчителів,
що сприяє підвищенню ефективності проведення уроків.
Всі кабінети обладнані і устатковані навчально-наочними посібниками, літературою, дидактичним матеріалом, технічними засобами, меблями та пристосуваннями. В кабінетах проводяться також позакласні заняття. Кабінети своїм оформленням і обстановкою сприяють більш швидкому психологічному переключенню учнів з одного предмета на інший, роблять їхню увагу більш стійкою і цілеспрямованою.

|
01.10.2014 Інформація для батьків
Будь - які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.
1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.
7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.
8. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.
9. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в родині, школі.
10. У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.
11. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.
12. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним.
13. Розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.
14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.
15. У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.
|
30.05.2014 Інформація для батьків
Свято Останнього дзвоника

Промайнув іще один навчальний рік. Настала хвилююча мить свята Останнього дзвоника. І для учнів, і для вчителів Олександрівської ЗШ І-ІІІ ступенів це чудова шкільна традиція, тепле родинне свято.
Тепло і урочисто було проведено свято Останнього дзвоника в Олександрівській ЗШ І-ІІІ ступенів. Право відкрити урочисту лінійку було надано директору школи Глущенко Н.В.
Із щирими словами побажань звернулися до учнів гості свята: сільський голова Ніколенко Т.Б, голова батьківського комітету Богач Н.Г. Вони радили учням, щоб високі знання для них стали не просто шансом, а гарантією майбутнього працевлаштування, самореалізації. Привітали школярів також директор школи Глущенко Н.В. та заступник директора з навчально-виховної роботи Кандейкіна М.Ю. Слова подяки звучали і від одинадцятикласників їхній першій вчительці Бондарекно О.М., яка допомогла їм переступити першу шкільну сходинку, навчила розуміти прекрасне, рідну мову, батьківщину.
Дирекція школи підвела підсумок роботи за навчальний рік. Були нагороджені грамотами переможці предметних районних олімпіад, конкурсів, а також вручені Похвальні листи учням початкових класів за відмінні успіхи у навчанні.
І ось хвилююча мить… Лунає останній дзвінок. Він сповістив присутніх про початок чудової пори – літніх канікул.
Свято вдалося! Чудових вам канікул, школярі !
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|