|
Новини
У категорії матеріалів: 115 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
27.04.2013 Вчителям школи
Ніхто в цьому світі не застрахований від нещасного випадку, стихійного лиха чи інших бід, але кожен з нас має знати, як поводитися в тій, чи тій ситуації. З цією метою щорічно в Олександрівській ЗШ І – ІІІ ступенів проводиться Тиждень цивільної безпеки. Цього року він пройшов з 15 по 19 квітня. Протягом Тижня у класах проводилися бесіди, ігри, тренінги, виховні години на тему безпеки людини в навколишньому середовищі. Учні мали змогу переглянути презентації, документальні фільми про небезпеки, які оточують нас. Був проведений конкурс стіннівок на дану тему.
У четвер, 17 квітня, пройшов День цивільної безпеки. Учні зарані готувалися до нього, адже випробування, які їм необхідно було здолати, вимагали певних знань, умінь і навичок.
День розпочався з тематичної лінійки, присвяченої річниці Чорнобильської трагедії. Її підготувала вчитель історії Кривенець Л.М. з учнями 11 класу. Потім у класах були проведені відкриті тематичні уроки, на яких учні ознайомилися з причинами та наслідками небезпечних для життя ситуацій, вчилися знаходити вихід із них.
Наступним етапом Дня цивільної оборони були практичні заняття. По звуку сирени учні евакуювалися в підвальне приміщення, а потім вийшли на спортивний майданчик. Тут їм необхідно було пройти шість етапів змагань, на яких перевірили вміння одягати протигаз, знання з теми «Лікарські рослини», «Надання першої необхідної допомоги», складання пазлів із зображенням небезпечної ситуації і пояснення, як її уникнути або врятуватися. А найцікавішим був останній шостий етап – гасіння пожежі за допомогою пожежної машини. Діти ознайомилися з правилами гасіння, вчилися самостійно розгортати брандспойт. Хлопці-одинадцятикласники продемонстрували, як правильно гасити пожежу водою.
Команди були об’єднані у дві вікові категорії: 5 – 7 класи та 8 – 10 класи. Учні 11 класу допомагали вчителям на етапах конкурсу. У віковій категорії 5 – 7 класи перемогу отримали наймолодші учасники – п’ятикласники, ІІ місце посіли учні 6 класу, ІІІ місце – 7 клас. У старшій віковій категорії переможцями стали учні 8 класу, десятикласники посіли ІІ місце, а 9 клас – ІІІ місце.
Для учнів початкової ланки були проведені спортивні змагання, інтелектуальні конкурси, на яких всі виявили відмінні знання з теми цивільної безпеки.
|
01.04.2013 Вчителям школи
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ
МІЖ ПІЛТІТКОМ І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ
В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ
1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до
того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові
зрозуміти і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху.
Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу.
Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко
пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його
почуття.
3 Поцікавтесь, що найбільше в даний
частурбує підлітка.
4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме
це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з
дітьми - не нашкодити.
5 Використовуйте слова - речення , які
будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу
допомогти.
6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти
йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина,
незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.
7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка.
Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і
викликати довіру в нього.
8 Звертайтесь за допомогою, консультацією
до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.
|
01.04.2013 Вчителям школи
ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ
ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1 Підвищувати рівень організованості класного
колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування).
2 Різноманітність позаурочного життя класу.
3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня
вихованості учнів.
4 Підвищувати рівень розвитку класного
колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив
колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки).
5 Активно співпрацювати класному керівнику з
класом.
6 Тримати тісний звязок із сімєю .
7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм
педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.
8 Створити умови захищеності та комфортності
перебування кожного вихованця у класі , школі.
|
01.04.2013 Вчителям школи
ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
1Учитель має бути особистістю привабливаю
для дітей.
2 Учитель повинен викликати любов і повагу
дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї,
у стосунках із нею чесний та відвертий.
3 Учитель має бути відвертим у стосунках з
усіма учнями.
4 Учитель має бути веселим , жартівливим.
5 Учитель має раціонально використовувати
свій час.
6 Учитель має бути доброзичливим.
7 Учитель має постійно вдосконалюватися,
розширювати свій кругозір.
8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе
і допоможи в цьому своїм учням"
9 Учитель повинен
реалізовуватиііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
10 Класний керівник має створити
учнівський колектив у якому панують доброзичливі стосунки.
11 Педагог повинен приймати тільки
обдумані рішення.
12 Учителеві слід любити й захищати
дитину, поважати її почуття.
13 Учителеві необхідно виховувати в дітей
самодисципліну.
|
05.02.2013 Вчителям школи
ВЧИТЕЛЯМ – ПРЕДМЕТНИКАМUROKI.NET http://www.uroki.net Все для вчителя: поурочне і тематичне планування, відкриті уроки, сценарії шкільних свят, методичні розробки, конспекти уроків, підручники, лабораторні, контрольні роботи і безліч інших матеріалів для вчителів - предметників, матеріали для педагогів-організаторів, шкільних психологів, завучів, класних керівників і директорів шкіл, ліцеїв, гімназій.
|
12.01.2013 Вчителям школи
Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідомПрофесійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності. Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.
|
28.11.2012 Вчителям школи
База нормативних документів
|
26.11.2012 Вчителям школи
Інтернет для вчителя
Шановні педагоги!Педагогічні ресурси Інтернет різнопланові та різноманітні. Віртуальна педагогічна бібліотека - Інтернет - це економія часу й коштів, місця на робочому столі і книжковій полиці, та можливість завжди бути в курсі педагогічних новин, наукових досягнень, кращого досвіду.
|
26.11.2012 Вчителям школи
Форми організації позакласної виховної роботи Найпростішою організаційною і в той же час найбільш поширеною формою виховної діяльності, а відтак – виховного процесу в цілому є класна година. У педагогічній науці і практиці є різні визначення класної години.
|
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|