Субота, 27.04.2024, 22:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Вчителям школи

У категорії матеріалів: 115
Показано матеріалів: 91-100
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
29.07.2013
Вчителям школи

Схема розгорнутої психолого-педагогічної характеристики учня 

1.                Особливості навчальної діяльності

1.1 Довільність психічних процесів

-         група здоров’я;

-         здатний зосередитись на розв’язувані задачі та не відволікатись на сторонні подразники;

-         може поставити перед собою конкретну навчальну мету й послідовно її досягти;

-         розуміє вимоги вчителя і намагається їх виконувати;

-         про виникненні навчальних труднощів на уроці докладає зусилля для їх подолання;

-         рівень активності та самостійності у виконанні домашніх завдань;

-         особливості уваги: концентрація, стійкість.

Вчителям школи | Переглядів: 477 | Додав: Administrator

29.07.2013
Вчителям школи


Міністерство освіти і науки України (МОН) затвердило нове  положення  про дистанційне навчання.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, документ визначає засади організації та запровадження нововведення. Дистанційне навчання визначається як індивідуалізований процес набуття знань на базі інформаційно-комунікаційних технологій.

Дія положення поширюється на загальноосвітні школи, професійно-технічні, вищі та післядипломні заклади освіти.

У загальноосвітніх школах дистанційне навчання має організовуватися відповідно до робочих навчальних планів за умови їх адаптації до дистанційної форми навчання.

Згідно з Положенням, основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота, навчальні заняття та контрольні заходи. Основними видами навчальних занять є лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.

Для забезпечення дистанційного навчання учнів, вихованців, студентів, слухачів навчальні заклади зможуть створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси.

Ознайомитись із Положенням Ви можете за   посиланням.

Вчителям школи | Переглядів: 399 | Додав: Administrator

29.07.2013
Вчителям школи

Міністерство освіти і науки України оприлюднило Інструктивно-методичні матеріали «Безпечне проведення навчальних занять у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів».

Інструктивно-методичні матеріали розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повідомляє МОН.


Вчителям школи | Переглядів: 413 | Додав: Administrator

29.07.2013
Вчителям школи

Оприлюднено Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу».

Документ розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

Вчителям школи | Переглядів: 371 | Додав: Administrator

14.06.2013
Вчителям школи

Разом з літом настануть довгоочікувані для всіх дітей літні канікули. У цей час безтурботні діти віддають весь свій вільний час прогулянкам, купанню та іншим дитячим заняттям.

При цьому мало хто з батьків замислюється про те, що три місяці - це досить тривалий термін щоб забути про школу. Тому для того, щоб ваша дитина дійсно плідно провела літо, необхідно поєднати відпочинок, заняття і підготовку до нового шкільного року, який повірте, настане також непомітно, як і літні канікули.

Для того, щоб дитина не провела всі три місяці літніх канікул біля телевізора чи комп'ютера, необхідно її чим-небудь зайняти. Причому зайняти потрібно чимось таким, щоб батьки, відпустка яких набагато менше шкільної, могли при цьому повноцінно працювати, і не турбуватися про те, чим в дану хвилину зайнято неприкаяне чадо.

То як же допомогти дитині не розгубити, а примножити знання, отримані за рік? Для початку необхідно визначитися з планами...


Вчителям школи | Переглядів: 623 | Додав: Administrator

14.06.2013
Вчителям школи

Разом з літом настануть довгоочікувані для всіх дітей літні канікули. У цей час безтурботні діти віддають весь свій вільний час прогулянкам, купанню та іншим дитячим заняттям.

При цьому мало хто з батьків замислюється про те, що три місяці - це досить тривалий термін щоб забути про школу. Тому для того, щоб ваша дитина дійсно плідно провела літо, необхідно поєднати відпочинок, заняття і підготовку до нового шкільного року, який повірте, настане також непомітно, як і літні канікули.

Для того, щоб дитина не провела всі три місяці літніх канікул біля телевізора чи комп'ютера, необхідно її чим-небудь зайняти. Причому зайняти потрібно чимось таким, щоб батьки, відпустка яких набагато менше шкільної, могли при цьому повноцінно працювати, і не турбуватися про те, чим в дану хвилину зайнято неприкаяне чадо.

То як же допомогти дитині не розгубити, а примножити знання, отримані за рік? Для початку необхідно визначитися з планами...


Вчителям школи | Переглядів: 545 | Додав: Administrator

20.05.2013
Вчителям школи

     

      Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами

Поради вчителям ЗШ, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)
1. Підготувати дітей класу до того, що поряд із ними навчатиметься учень з особливими освітніми проблемами:
• Створити в класі демократичне середовище, налагоджувати між учнями дружні стосунки, щоб розумововідсталі діти почувалися себе членами колективу;
• Привчати здорових дітей допомагати ( в разі потреби) опікувати розумово відсталих однолітків;
• Присікти зневажливе ставлення до дітей з обмеженими можливостями.
2. Перед прийомом до класу дитини з легкою розумовою відсталістю детально ознайомитися з його анамнестичними даними. З цією метою поспілкуватися з батьками дитини; вивчити медичні довідки; усвідомити, в чому полягає першопричина ( пологова чи післяпологова травма, хвороба в ранній період, вплив медикаментів тощо)
3. Вивчити спеціальну медичну та педагогічну (дефектологічну) літературу з метою з’ясування впливу ушкоджень (пологові травми, хвороби, психічні захворювання тощо) на процеси навчання та розвитку.
Детально вивчити особливості розвитку психічних процесів дитини з легкою розумовою відсталістю ( стан пам’яті, уваги. Мислення, темп роботи, працездатність, прояви поведінки, стан емоційно-вольової сфери тощо)
4. Ознайомитися з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються у спеціальних школах під час навчання дітей з легкою розумовою відсталістю. Необхідно в школі мати навчальні програми ( відповідного класу). Щоб мати уявлення, якими завданнями вміннями та навичками мають оволодіти розумово відсталі діти на кінець навчального року.
5. На кожну дитину з обмеженими можливостями необхідно скласти індивідуальний навчальний план (враховуючи складність дефекту)
6. Знаючи специфічні особливості психічних процесів розумово відсталих дітей, коригувати їх у процесі навчання; враховувати під час навчання; враховувати під час планування діяльності.

Вчителям школи | Переглядів: 589 | Додав: Administrator

13.05.2013
Вчителям школи


Методичні поради вчителям школи


    • Знайомитися з програмою та методикою роботи в початкових класах і спиратись на неї, зокрема після прийому випускників початкових класів.

• Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах. 
• До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.
• Забезпечити єдиність вимог до учнів.
• Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.
• Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.
• Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.
• Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-виховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів
Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.
• Забезпечити міжпредметні зв'язки.
• Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом
. • Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.
• Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні. • Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.

Вчителям школи | Переглядів: 325 | Додав: Administrator

13.05.2013
Вчителям школи


Рекомендації психолога учителю
в роботі з дітьми різних типів темпераментів


І. Дитина – сангвінік

Вимоги до сангвініка мають бути максимально чіткими і справедливими.
Не варто давати доручення, пов»язані з тривалою монотонною діяльністю.
При виконанні завдань дорослий повинен використовувати додаткові стимули, аби домогтися завершення роботи.
Коли дитина виконала неякісно завдання, нехай переробить його ще раз.


ІІ. Дитина - холерик

Не гальмуйте активності дітей у формі прямої заборони.
Не задовольняйте їхніх примх заради того, щоб вони не нервувалися.
Не підвищуйте голосу, не вдавайтесь до залякування. Холеричні діти потребують тактовної допомоги та співчуття при ускладненнях.
Холерика важливо виховувати добрим, співчутливим, турботливим, оскільки цей тип дуже схильний до агресивності.



ІІІ. Дитина – флегматик

Не карайте за повільність, не звинувачуйте в тупості, некмітливості.
Наслідки такого ставлення здебільшого трагічні: у дитини виникають неврози, формується занижена самооцінка через постійні невдачі.
Необхідно уникати демонстративних доручень, пов»язаних із високим темпом діяльності.
Щоб дитина виросла ініціативною, дорослі мають вітати кожен вияв її самостійності, непомітно допомагати у складних справах.

ІV. Дитина – меланхолік
Пам'ятайте, що меланхолік не витримує сильних подразників, дуже довго і хворобливо адаптується в колективі дітей.
Правильний виховний підхід полягає в тому, що дорослий виявляє співчуття і повне розуміння почуттів дитини.
Періодично організовуйте для меланхоліка «ситуації успіху».
Не підвищуйте голосу, не кричіть, не висувайте надмірних вимог до дитини.

Вчителям школи | Переглядів: 1527 | Додав: Administrator

13.05.2013
Вчителям школи


БАНК ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

ПОЧАТОК БЕСІДИ


Я вважаю що нашу бесіду найкраще почати з обговорення...

Сьогодні я пропоную обговорити...

Гадаю, вам добре відомі причини, що спонукали мене зустрітися з вами, і тому мені хотілося б

одразу перейти до обговорення...

Мені хотілося б почату нашу бесіду з...

Я вважаю, що нам насамперед слід обговорити...

Думаю, що ми почнемо нашу розмову з...

Нашу бесіду відповідно до раніше досягнутої домовленості доцільно, на мій погляд, почати з...

Вчителям школи | Переглядів: 418 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024