На заняті гуртка «Фізика
навколо нас» вчитель фізики Бець О.С. формувала в учнів стійку зацікавленість
до фізикита науковий світогляд,
сприялапідвищенню пізнавальних здібностейшколярів. Виявила найбільшздібних учнів, яких готувала до районноїолімпіади з фізики.
Гурток юних художників "Paint with pleasure!” інформує
Актуальність
На уроках використовуються міжпредметні зв`язки. Але вони сприймаються учнями як доповнення і розширення теми уроку.
Організація навчально- виховного процесу в нових інноваційних процесах вимагає від сучасного вчителя вдосконалення практичної діяльності шляхом пошуку нових ціннісних пріоритетів у визначенні цілей та змісту, форм і методів побудови навчальної діяльності учнів.
Було поставлено завдання віднайти можливі точки дотику декількох уроків як нової форми урочної діяльності, розширити кругозір учнів і підвищити їх пізнавальну активність. Мною був віднайдений спосіб вирішення цього завдання у позакласній роботі з вивчення англійської мови, а саме створення "Гуртка юних художників "Paint with pleasure!”.
Календарно-тематичний план Гуртка юних художників "Paint with pleasure!”
Вересень
1. Малювання на тему «Літо». Композиція «Сонячний день». Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Weather in summer” і "Colours”. (19.09)
2. Малювання на тему «Літо». Подорож до царства Водяного світу. Композиція «Кумедний восьминіг!»- "A funny octopus”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Sea animals.”(26.09)
Жовтень
3. Малювання на тему «Літо». Подорож до Царства ягід. Композиція «Солодкий виноград»- "Sweet grapes”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Fruits”, "Colours” та граматичної структури "I will…”.(10.10)
4. Малювання на тему «Мій дім»- "My house”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Parts of a house” та граматичної структури "I need… to…”.
(17.10)
Листопад
5. Малювання на тему «Золота осінь». Композиція «Листопад»- "The falling of leaves”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Forest trees”, "Colours” та закріплення вміння будувати прості речення у Present Continuous.(14.11.)
6. Малювання орнаменту в квадраті. Композиція «Осінній килимок »- " An autumn carpet”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Leaves”, "Colours”, "Family members” та повторення прикметників.(21.11.)
Грудень
7 . Малювання композиції «Стрибунець Капітошка»- " A jumping Cupitoshka”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Weather”, "Colours” та закріплення вміння будувати прості речення у Present Continuous. (12.12)
8 Малювання композиції «Веселий гриб»- "The merry mushroom”. Закріплення вивченої лексики з англійської мови "Seasons”, "Numbers” та закріплення числівників.(19.12)
Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення
історії розвитку логічного та
аналітичного мислення та підготовки учнів до вибору майбутньої професії в школі
було проведено Тиждень історії та правознавства з 11.11.2013р. по 15.11.2013 року.
Під час його
проведення учні відгадували кросворди, ребуси правової та історичної тематики,
брали участь у вікторинах та історичних, пізнавальних іграх, отримували нову
інформацію та цікаві знання.
В понеділок, 11.11.13 року, оголошено план
проведення Тижня.
«Історичний
калейдоскоп» «Усі ми – родом з України». Учні
5,6,7 класів ознайомилися з коротким викладом «Конвенції з прав дитини»
В продовж
тижня між учнями
проводився конкурси на кращого знавця історії , правова вікторина «Ми кращі знавці права,
історичний лекторій « Працював він для народу і для свого краю» про життя і
діяльність Михайла Сергійовича Грушевського,
гра «Щасливий випадок (7-8кл.)» Відповідаючи на питання учні узагальнили свої
знання з даної теми і змогли підготуватися до гри «Знайди скарб». Конкурс
проходив жваво і цікаво.
Перемогу і звання кращого знавця історії одержала Кандейкіна Діана.
З учнями 6 та 7
класів було проведено вікторину «Київська Русь». В цікавій формі були подані
завдання з історії Київської Русі: заморочки з бочки, чорний ящик, скласти
пазли. Кращими знавцями історії
виявилися Коваль Юлія – 8 кл. та Бершавський Олександр – 7 кл.
Між учнями 5 та 6 класів була проведена гра «Знайди скарб». Учні проявили
свою ерудицію, знання дат та термінів, історичних подій. Переможцями вийшли
учні 6 класу.
Протягом Тижня учні 10 – 11 класів переглянули фільм про торгівлю
людьми, дізналися як вберегти себе від небезпеки. Також в цих класах було проведено Інтелектуальну лігу запитання якої охоплювали нову інформацію та
досвід учнів. Потрібно було знати не тільки вивчений матеріал, а й добре
орієнтуватися в набутих знаннях при читанні додаткової літератури, перегляді
телепередач. Запекла боротьба відбулася
між учасниками гри. Учні показали свої знання з історії України , всесвітньої
історії та історії рідного краю.
Перемогу отримали учні 11 класу (команда «Спартанці»)
Життя потребує від наших дітей
вміння орієнтуватись і знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у
дитини знань, тим більше небезпеки з боку зовнішнього світу. Легковажне
поводження дітей з вогнем, незнання
елементарних правил безпечної поведінки – першопричини сумних та трагічних
наслідків. Тому в рамках Тижня пожежної безпеки в 6 класі пройшла виховна
година «Бережись вогню». Учні розповіли основні правила, які потрібно пам’ятати,
щоб вберегтися від біди, взяли участь у вікторині на знання правил
пожежогасіння, познайомилися з будовою та правилами використання вогнегасника. Особлива
увага підростаючого покоління акцентувалася і на первинних засобах
пожежогасіння, вогнегасниках, за
допомогою яких можна приборкати полум’я на початковій стадії пожежі. Також учні
дізналися про основні причини виникнення пожеж, серед яких домінують:
необережне поводження з вогнем, дитячі пустощі. Найкращими знавцями правил
пожежної безпеки виявилися Павленко Софія,
Фустиченко Олексій, Кандейкіна Діана, Наконечна Інна, Греховодова
Тетяна.
У 4 класі було проведено виховний захід «Осінь –
чарівниця». Метою заходу було навчати дітей бачити красу землі, збагатити
уявлення про пори року – осінь, розвивати логічне мислення, спостережливість,
увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, виховувати любов до рідного краю, до краси
навколишнього світу.
Учні згадали безліч прикмет про осінь, із задоволенням
відгадували загадки, грали у ігри та вікторини, слухали легенду про осінь та
розглядали гарні ілюстрації.
Наша школа - заклад, метою якого є створення умов для всебічного духовного, творчого, інтелектуального розвитку особистості, задоволення освітніх потреб дітей відповідно до її інтересів і здібностей, організація активного змістовного дозвілля для дітей та підлітків.
Учні 7 класу в ході гри Брейн-ринг
«Знавці пожежної справи»пригадали правила і норми поведінки учнів у
разі виникнення пожежі. Перемогу здобула
команда «Пожежник», капітаном якої була
Мамон А.
В
першому конкурсі командам задається питання. Після обговорення учасники
повідомляють відповідь. Гра йде на швидкість. Максимальний час для обдумування
- 1 хвилина. Якщо команда,що відповідає
першою, дає неправильну відповідь, право
відповіді надається іншій команді.
Другим
був конкурс капітанів, в якому здобув
перемогу О. Бершавський.
В
останньому конкурсі вболівальники
приносили своїм командам відповідні бали.
Цікаву виставку «Прекрасний
світ природи» підтогували члени
гуртка «Книголюб». Кандейкіна Д. (учениця 6 класу) провела її
презентацію для молодших школярів
і звернулася до них з такими словами:
Йдемо в гості до природи.
Є в ній різна дивина:
В небі — зорі, в ріках — води,
В полі — квіточка ясна.
А зимою є сніжинка,
Літо дощик принесе,
Є метелик і пташинка —
І таке цікаве все!
Світ навколо нас дуже
привабливий і цікавий. Живемо у ньому, немов у рідній домівці, бо ми теж
частинка цієї природи. А щоб тобі було тут затишно і добре, то треба поводитися
мудро, оберігати довкілля, бо без нього ми не зможемо жити. Треба допомагати
природі відновлювати свої сили.