Вівторок, 30.04.2024, 00:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота

У розділі матеріалів: 206
Показано матеріалів: 181-190
Сторінки: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 »

05.02.2013
Вчителям школи

ВЧИТЕЛЯМ – ПРЕДМЕТНИКАМ

UROKI.NET
http://www.uroki.net
Все для вчителя: поурочне і тематичне планування, відкриті уроки, сценарії шкільних свят, методичні розробки, конспекти уроків, підручники, лабораторні, контрольні роботи і безліч інших матеріалів для вчителів - предметників, матеріали для педагогів-організаторів, шкільних психологів, завучів, класних керівників і директорів шкіл, ліцеїв, гімназій.

Вчителям школи | Переглядів: 773 | Додав: Administrator

28.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


Пройшов цікаво урок читання в першому класі  «Звук [в]. Позначення його буквами В,в («ве»)

Швидко пролунав дзвінок:

Розпочати час урок.

Ми навчаємося старанно,

І попрацюєм залюбки.

Друзі скажуть:»Бездоганно,

Ви усі – розумники!»

       Учні побували у гостях у Сонечка і допомогли йому складати склади.Гра «Знайди місце» допомогла дітям запам’ятати місце знаходження вивчених літер у касі букв.

              А гра «Мікрофон» сприяла розвитку мовлення  та вчила висловлювати власну думку. Діти запам'ятали вивчену букву і отримали в подарунок усміхнене сонечко.

 

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 381 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Педагогічні інновації в Україні

(авторські програми розвитку дітей для початкових шкіл)

Aвторські програми розвитку дітей для початкових шкіл України

Зміст 

1.Програма розвитку дітей "Росток". 
2. Програма всебічного розвитку дитини "Крок за кроком". 
3.Система
 розвивального навчання (РН). 
4. Авторська (М.П.Гузика) школа-комплекс.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 1562 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інновацій

Мовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників.

Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 433 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інновацій

Мовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників.

Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 404 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Інноваційні педагогічні технології

в практиці роботи сучасного загальноосвітнього навчального закладу

Пам’ятка вчителю

Під педагогічними інноваційними технологіями розуміється якісно нова сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання й управління, яка приносить суттєві зміни у результат педагогічного процесу. Важливою проблемою педагогічної технології є забезпечення цілісного педагогічного впливу, зорієнтованого не на окремі якості особистості, а на структуру особистості в цілому.

Впровадження педагогічних технологій неможливе без відстеження  якості освіти за допомогою моніторингу, мета якого – отримати інформацію про ефективність і якість навчально-виховного процесу, покращення його організації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 527 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Портфоліо як одна з форм оцінювання індивідуальних досягнень учнів початкових класів.

Методичні рекомендації для вчителя

 Відсутність оцінок протягом першого і другого років навчання в початковій школі в жодному разі не повинно розумітися як повна відмова від системи контролю і оцінки з боку вчителя. Навпаки,  оцінка замінюється розгорнутою системою взаємин, співпрацею дитини і дорослого у контрольно-оціночної діяльності, яка будується на змістовно-оціночної основі. Найважливішою умовою ефективності системи контролю та оцінки результатів навчальної діяльності школярів є врахування їхніх індивідуальних особливостей. Незамінну допомогу в цьому може надати портфоліо.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 966 | Додав: Administrator

12.01.2013
Вчителям школи

Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідом

Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності.

Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.

Вчителям школи | Переглядів: 713 | Додав: Administrator

27.12.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу


Відкритий урок у п’ятому класі з української літератури

«Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика героїв твору»

У 5 класі Мусевич Людмила Яківна провела відкритий урок на тему «Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика героїв твору». Урок проходив у веселій, невимушеній обстановці. Діти об’єдналися у дві групи, щоб охарактеризувати Царя Плаксія та Лоскотона. Для перевірки домашнього завдання дітям були дані тестові завдання різних рівнів. Пройшов конкурс на кращого читця напам’ять уривка з казки. Характеризуючи героїв, п’ятикласники підбирали цитати, епітети, порівняння.  На завершення уроку діти презентували власні малюнки до казки.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 531 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024