|
Новини
У розділі матеріалів: 206 Показано матеріалів: 181-190 |
Сторінки: « 1 2 ... 17 18 19 20 21 » |
05.02.2013 Вчителям школи
ВЧИТЕЛЯМ – ПРЕДМЕТНИКАМUROKI.NET http://www.uroki.net Все для вчителя: поурочне і тематичне планування, відкриті уроки, сценарії шкільних свят, методичні розробки, конспекти уроків, підручники, лабораторні, контрольні роботи і безліч інших матеріалів для вчителів - предметників, матеріали для педагогів-організаторів, шкільних психологів, завучів, класних керівників і директорів шкіл, ліцеїв, гімназій.
|
28.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Пройшов цікаво урок читання в першому класі «Звук [в]. Позначення його буквами В,в («ве»)
Швидко пролунав дзвінок:
Розпочати час урок.
Ми навчаємося старанно,
І попрацюєм залюбки.
Друзі скажуть:»Бездоганно,
Ви усі – розумники!»
Учні побували у гостях у Сонечка і допомогли йому складати склади.Гра «Знайди місце» допомогла дітям запам’ятати місце знаходження вивчених літер у касі букв.
А гра «Мікрофон» сприяла розвитку мовлення та вчила висловлювати власну думку. Діти запам'ятали вивчену букву і отримали в подарунок усміхнене сонечко.
|
12.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Педагогічні інновації в Україні (авторські програми розвитку дітей для початкових шкіл) Aвторські програми розвитку дітей для початкових шкіл України Зміст 1.Програма розвитку дітей "Росток". 2. Програма всебічного розвитку дитини "Крок за кроком". 3.Система розвивального навчання (РН). 4. Авторська (М.П.Гузика) школа-комплекс.
|
12.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інноваційМовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників. Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.
|
12.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інноваційМовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників. Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.
|
12.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Інноваційні педагогічні технології в практиці роботи сучасного загальноосвітнього навчального закладу Пам’ятка вчителю Під педагогічними інноваційними технологіями розуміється якісно нова сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання й управління, яка приносить суттєві зміни у результат педагогічного процесу. Важливою проблемою педагогічної технології є забезпечення цілісного педагогічного впливу, зорієнтованого не на окремі якості особистості, а на структуру особистості в цілому. Впровадження педагогічних технологій неможливе без відстеження якості освіти за допомогою моніторингу, мета якого – отримати інформацію про ефективність і якість навчально-виховного процесу, покращення його організації.
|
12.01.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Портфоліо як одна з форм оцінювання індивідуальних досягнень учнів початкових класів. Методичні рекомендації для вчителя Відсутність оцінок протягом першого і другого років навчання в початковій школі в жодному разі не повинно розумітися як повна відмова від системи контролю і оцінки з боку вчителя. Навпаки, оцінка замінюється розгорнутою системою взаємин, співпрацею дитини і дорослого у контрольно-оціночної діяльності, яка будується на змістовно-оціночної основі. Найважливішою умовою ефективності системи контролю та оцінки результатів навчальної діяльності школярів є врахування їхніх індивідуальних особливостей. Незамінну допомогу в цьому може надати портфоліо.
|
12.01.2013 Вчителям школи
Учителю необхідно постійно вчитись, учитись один в одного. І кращим збудником для цього має стати взаємообмін професійним досвідомПрофесійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності. Майстерність приходить з роками або, як стверджують злі язики, не приходить зовсім. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, а якщо бути ще більш точним, то сьогодні активно впроваджується у практичну педагогіку технологічна парадигма розвитку професіоналізму, що означає здатність учителя гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.
|
27.12.2012 Методичні об'єднання вчителів закладу
Відкритий урок у п’ятому класі з
української літератури
«Василь Симоненко «Цар Плаксій та
Лоскотон». Характеристика героїв твору»
У 5 класі Мусевич Людмила Яківна провела відкритий урок на
тему «Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика героїв твору».
Урок проходив у веселій, невимушеній обстановці. Діти об’єдналися у дві групи,
щоб охарактеризувати Царя Плаксія та Лоскотона. Для перевірки домашнього
завдання дітям були дані тестові завдання різних рівнів. Пройшов конкурс на
кращого читця напам’ять уривка з казки. Характеризуючи героїв, п’ятикласники
підбирали цитати, епітети, порівняння.
На завершення уроку діти презентували власні малюнки до казки.
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|