Четвер, 16.05.2024, 15:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота

У розділі матеріалів: 206
Показано матеріалів: 161-170
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 20 21 »

28.05.2013
Видавнича діяльність


У 2012-2013 навчальному році адміністрацією закладу видавався щомісячний  ОІРА (Олександрівський інформаційний рекомендаційний альманах), в якому висвітлювались питання на допомогу класним керівникам, вчителям-предметникам.

Зокрема, випуск №1 альманаху -  «Рекомендації щодо ведення шкільної документації (класних журналів, зошитів, словників)», випуск №2 -  «Методичні рекомендації організації навчально-виховного процесу у 2012-2013 навчальному році»,випуск  №3  - «Внутрішкільний контроль», випуск №4 – «Особливості навчання учнів з особливими  потребами», №5«Рекомендаційні матеріали на допомогу класному керівнику», №6 – «Концепція Школи становлення громадянина», № 7 – «Впровадження творчої спадщини Сухомлинського В.О.  в школі»,   № 8 -  «Використання інноваційних технологій під час навчально-виховного процесу»,    №9 -  «Методичний посібник для організації роботи табору відпочинку».

Видавнича діяльність | Переглядів: 397 | Додав: Administrator

28.05.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


У закладі пройшли чергові засідання методичних об’єднань, на яких були розглянуті та схвалені проекти планів роботи на 2013/2014 навчальний рік та визначені пріоритетні завдання методичної роботи:

14.05.2013 – вчителів початкової школи;

14.05.2013 – вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

16.05.2013 – вчителів природничо-математичного циклу;

15.05.2013 – класних керівників.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 368 | Додав: Administrator

28.05.2013
Видавнича діяльність


Вчитель початкових класів Міняйло С.В. у 2012-2013 навчальному році розробила понад 30 методичних посібників на допомогу вчителям- початківцям, з власного досвіду  роботи. Свої  надбання вчителька презентувала на засіданнях районного методичного об’єднання вчителів початкових класів, шкільних методичних об’єднаннях  вчителів  початкових  класів та класних  керівників:

 

1.Цікавий світ читання, Розвиток  читацьких  навичок  молодших  школярів.

2.Цікаві завдання для розвитку  читацьких  навичок  учнів.

3.Формування та удосконалення  навичок читання.    

4. Використання інформаційних  технологій в   початковій школі.  

5.    Формування у молодших  школярів повноцінної  навички як виду мовленнєвої  діяльності.    

6.    Давайте жити в дружбі.  Дивовижний  світ тварин.    

7.Штрихи до портрета В. Сухомлинського.    

8.  Тиждень книги в нашій школі.  

9. Правила безпеки на дорозі.

10. Календар пам’ятних дат у 2012- 2013 роках.


 

Видавнича діяльність | Переглядів: 459 | Додав: Administrator

27.05.2013
Досягнення вчителів


Тема. Закріплення та узагальнення знань учнів про прикметник.

Мета. Систематизувати і закріпити знання учнів про прикметник, його роль у мовленні; вміння знаходити прикметники у текстах, словосполученнях, визначати рід, число прикметника, збагачувати словник учнів прикметниками; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зв’язно висловлюватися; виховувати естетичні почуття, культуру мовлення, любов до рідного слова, краю.

 

Обладнання. Демонстраційний матеріал, картки для індивідуального опитування, м’ячик, малюнки

 

Хід уроку

І. Орг. момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він весняний та цікавий,

Тож гостей зібрав чимало

Повернімося обличчям до гостей

Усміхнімось і промовим « Добрий день!»

Досягнення вчителів | Переглядів: 1120 | Додав: Administrator

23.05.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


Година спілкування "На відпочинку в лісі!

Мета. Вчити правильному поводженню під час відпочинку на природі;

          роз­глянути можливі небезпеки лісу; застерігати дітей від отруєння

         ягодами, грибами, дикоростучими рослинами; ознайомити з основними

         ознаками отруєння.

         Розвивати увагу, пам’ять, мислення.

         Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, до природи, почут-

         тя відповідальності.                                                                                      

 Обладнання: ілюстрації до теми,  таблиця "Отруйні гриби і ягоди".

 


Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 2541 | Додав: Administrator

23.05.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


«Його величність Хліб»

Мета. Вчити дітей бережно ставитися до хліба. Розви­вати у дітей

          уяву про те, як хліб приходить до столу. Виховувати любов до

          хліба, вчити шанувати працю хлібороба.         

 Обладнання:  вислови та малюнки про хліб,  виставка хлібобулочних

                        виробів,пшеничні колоски, вишиті рушники.

 

Хід бесіди

І. Орг. момент

ІІ. Хід бесіди.

     Слово вчителя.

    1.  Відгадування загадки

     На полі збирають,

     В млині перетирають,

     По дорозі гублять,

     Клянуться, що люблять.        (Хліб)

 

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 449 | Додав: Administrator

23.05.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


Тема. Урок читання в 2 класі. Г. Демченко "Калинка".

Мета. Розкрити знання та уявлення дітей про калину як рослину - символ України, показати, як оспівували її український народ у давнину та письменники сучасності; розвивати правильне, свідоме та виразне читання, зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, виховувати любов до рідного слова, свого краю, природи.

Обладнання. Українські рушники, ваза із кетягами калини, на дошці малюнки із зображенням калини, калиновий віночок, грамзапис пісні „Ой є в лісі калина".

 

Хід уроку

І. Орг. момент.

Ми взялися всі за руки

Веселіше стане всім,

Бо у класі усі друзі

Сяють усмішки у всіх

 II. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда

Діти, сьогодні на уроці ми будемо говорити про природу, яку потрібно любити і оберігати. І тому я пропоную вам цікаву тест-гру.

Тест-гра

- Якщо ви не будете смітити на вулицях нашого села – сплесніть у долоні.

- Якщо ви не будете спалювати листя біля будинку, дим якого забруднює повітря шкідливими речовинами – почухайте носика.

- Якщо ви розмовляєте з батьками про бережливе ставлення до природи – підніміть дві руки.

- Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки, банки, не кидаєте їх на землю, в травичку, в річку – погладьте себе по голівці.

- Якщо болить душа, коли бачите понівечене деревце, зрубану ялинку, забруднений ставочок – покладіть руку на серце.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 1035 | Додав: Administrator

23.05.2013
Досягнення вчителів


Тема. З Києвом у серці

\s  Мета. Ознайомити учнів з історією виникнення Києва, його історичними та архітектурними пам'ят­ками. Закріпити вміння додавати і віднімати двоци­фрові числа без переходу через десяток. Сприяти цілісності навчання, формувати різнобічні уявлення про столицю України. Розвивати уяву, фантазію, вміння образно змальовувати в усному мовленні. Ви­ховувати любов до рідного краю, почуття гордості за її минуле, за народ.

Обладнання: зображення визначних споруд Києва, мостів через Дніпро, малюнок "Лелека", грам­запис "Київський вальс".

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Ранок. Сонце в небі піднімається.

Наш клас із гостями вітається.

Покликав у клас голосистий дзвінок.

Готові до праці? Почнемо урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Гра « Зірви листочок»
  2. Назви « сусідів» чисел

Лиска числа тут лишила

Й прочитати їх просила

Треба числа ці назвати

Й про сусідів розказати.

39                    63                       84

3. Задачі з природничим сюжетом.

З приходом весни повертаються на батьківщину перелітні птахи.

Давайте ми з вами  усно розв’яжемо декілька задач про пташок.

Досягнення вчителів | Переглядів: 449 | Додав: Administrator

20.05.2013
Вчителям школи

     

      Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами

Поради вчителям ЗШ, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)
1. Підготувати дітей класу до того, що поряд із ними навчатиметься учень з особливими освітніми проблемами:
• Створити в класі демократичне середовище, налагоджувати між учнями дружні стосунки, щоб розумововідсталі діти почувалися себе членами колективу;
• Привчати здорових дітей допомагати ( в разі потреби) опікувати розумово відсталих однолітків;
• Присікти зневажливе ставлення до дітей з обмеженими можливостями.
2. Перед прийомом до класу дитини з легкою розумовою відсталістю детально ознайомитися з його анамнестичними даними. З цією метою поспілкуватися з батьками дитини; вивчити медичні довідки; усвідомити, в чому полягає першопричина ( пологова чи післяпологова травма, хвороба в ранній період, вплив медикаментів тощо)
3. Вивчити спеціальну медичну та педагогічну (дефектологічну) літературу з метою з’ясування впливу ушкоджень (пологові травми, хвороби, психічні захворювання тощо) на процеси навчання та розвитку.
Детально вивчити особливості розвитку психічних процесів дитини з легкою розумовою відсталістю ( стан пам’яті, уваги. Мислення, темп роботи, працездатність, прояви поведінки, стан емоційно-вольової сфери тощо)
4. Ознайомитися з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються у спеціальних школах під час навчання дітей з легкою розумовою відсталістю. Необхідно в школі мати навчальні програми ( відповідного класу). Щоб мати уявлення, якими завданнями вміннями та навичками мають оволодіти розумово відсталі діти на кінець навчального року.
5. На кожну дитину з обмеженими можливостями необхідно скласти індивідуальний навчальний план (враховуючи складність дефекту)
6. Знаючи специфічні особливості психічних процесів розумово відсталих дітей, коригувати їх у процесі навчання; враховувати під час навчання; враховувати під час планування діяльності.

Вчителям школи | Переглядів: 592 | Додав: Administrator

13.05.2013
Досягнення вчителів


Творча група з екології

Тема: «Використання ігрових технологій навчання для формування екологічної культури та свідомості учнів початкових класів»

Склад творчої групи

Керівник – Міняйло С. В.

 Склад  -    Сергієнко Л. А.

 Бондаренко О. М.

  Головата О. С.

Цілі і задачі – формувати систему знань про природу; формувати розуміння взаємозв’язків і взаємозалежностей, що існують в природі; пробуджувати навчально - пізнавальну активність учнів.

Розвивати якості творчої особистості, альтернативного мислення й вибору способів вирішення екологічних проблем.

Виховувати прагнення до активної практичної діяльності охорони навколишнього середовища.



Досягнення вчителів | Переглядів: 863 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024