Вівторок, 07.05.2024, 14:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота

У розділі матеріалів: 206
Показано матеріалів: 171-180
Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 21 »

13.05.2013
Вчителям школи


Методичні поради вчителям школи


    • Знайомитися з програмою та методикою роботи в початкових класах і спиратись на неї, зокрема після прийому випускників початкових класів.

• Зберігати й розвивати традиції, які склались в учнів у процесі навчання в початкових класах. 
• До початку роботи з дітьми ознайомитися з ними, систематично вивчати їх і використовувати одержані дані у процесі роботи.
• Забезпечити єдиність вимог до учнів.
• Забезпечити поступовий перехід на предметну систему викладання, нову побудову уроків, нові методи та прийоми роботи, нові вимоги до дітей тощо.
• Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.
• Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.
• Забезпечити поступальний рівномірно висхідний характер навчально-виховного процесу учнів з урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів
Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.
• Забезпечити міжпредметні зв'язки.
• Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом
. • Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.
• Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні. • Поглиблювати свої знання з проблемами забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.

Вчителям школи | Переглядів: 326 | Додав: Administrator

13.05.2013
Вчителям школи


Рекомендації психолога учителю
в роботі з дітьми різних типів темпераментів


І. Дитина – сангвінік

Вимоги до сангвініка мають бути максимально чіткими і справедливими.
Не варто давати доручення, пов»язані з тривалою монотонною діяльністю.
При виконанні завдань дорослий повинен використовувати додаткові стимули, аби домогтися завершення роботи.
Коли дитина виконала неякісно завдання, нехай переробить його ще раз.


ІІ. Дитина - холерик

Не гальмуйте активності дітей у формі прямої заборони.
Не задовольняйте їхніх примх заради того, щоб вони не нервувалися.
Не підвищуйте голосу, не вдавайтесь до залякування. Холеричні діти потребують тактовної допомоги та співчуття при ускладненнях.
Холерика важливо виховувати добрим, співчутливим, турботливим, оскільки цей тип дуже схильний до агресивності.



ІІІ. Дитина – флегматик

Не карайте за повільність, не звинувачуйте в тупості, некмітливості.
Наслідки такого ставлення здебільшого трагічні: у дитини виникають неврози, формується занижена самооцінка через постійні невдачі.
Необхідно уникати демонстративних доручень, пов»язаних із високим темпом діяльності.
Щоб дитина виросла ініціативною, дорослі мають вітати кожен вияв її самостійності, непомітно допомагати у складних справах.

ІV. Дитина – меланхолік
Пам'ятайте, що меланхолік не витримує сильних подразників, дуже довго і хворобливо адаптується в колективі дітей.
Правильний виховний підхід полягає в тому, що дорослий виявляє співчуття і повне розуміння почуттів дитини.
Періодично організовуйте для меланхоліка «ситуації успіху».
Не підвищуйте голосу, не кричіть, не висувайте надмірних вимог до дитини.

Вчителям школи | Переглядів: 1528 | Додав: Administrator

13.05.2013
Вчителям школи


БАНК ДІЛОВОГО МОВЛЕННЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

ПОЧАТОК БЕСІДИ


Я вважаю що нашу бесіду найкраще почати з обговорення...

Сьогодні я пропоную обговорити...

Гадаю, вам добре відомі причини, що спонукали мене зустрітися з вами, і тому мені хотілося б

одразу перейти до обговорення...

Мені хотілося б почату нашу бесіду з...

Я вважаю, що нам насамперед слід обговорити...

Думаю, що ми почнемо нашу розмову з...

Нашу бесіду відповідно до раніше досягнутої домовленості доцільно, на мій погляд, почати з...

Вчителям школи | Переглядів: 419 | Додав: Administrator

27.04.2013
Вчителям школи


Ніхто в цьому світі не застрахований від нещасного випадку, стихійного лиха чи інших бід, але кожен з нас має знати, як поводитися в тій, чи тій ситуації. З цією метою щорічно в Олександрівській ЗШ І – ІІІ ступенів проводиться Тиждень цивільної безпеки. Цього року він пройшов з 15 по 19 квітня. Протягом Тижня у класах проводилися бесіди, ігри, тренінги, виховні години на тему безпеки людини в навколишньому середовищі. Учні мали змогу переглянути презентації, документальні фільми про небезпеки, які оточують нас. Був проведений конкурс стіннівок на дану тему.

У четвер, 17 квітня, пройшов День цивільної безпеки. Учні зарані готувалися до нього, адже випробування, які їм необхідно було здолати, вимагали певних знань, умінь і навичок.

День розпочався з тематичної лінійки, присвяченої річниці Чорнобильської трагедії. Її підготувала вчитель історії Кривенець Л.М. з учнями 11 класу. Потім у класах були проведені відкриті тематичні уроки, на яких учні ознайомилися з причинами та наслідками небезпечних для життя ситуацій, вчилися знаходити вихід із них.

Наступним етапом Дня цивільної оборони були практичні заняття. По звуку сирени учні евакуювалися в підвальне приміщення, а потім вийшли на спортивний майданчик. Тут їм необхідно було пройти шість етапів змагань, на яких перевірили вміння одягати протигаз, знання з теми «Лікарські рослини», «Надання першої необхідної допомоги», складання пазлів із зображенням небезпечної ситуації і пояснення, як її уникнути або врятуватися. А найцікавішим був останній шостий етап – гасіння пожежі за допомогою пожежної машини. Діти ознайомилися з правилами гасіння, вчилися самостійно розгортати брандспойт. Хлопці-одинадцятикласники продемонстрували, як правильно гасити пожежу водою.

Команди були об’єднані у дві вікові категорії: 5 – 7 класи та 8 – 10 класи. Учні 11 класу допомагали вчителям на етапах конкурсу. У віковій категорії 5 – 7 класи перемогу отримали наймолодші учасники – п’ятикласники, ІІ місце посіли учні 6 класу, ІІІ місце – 7 клас. У старшій віковій категорії переможцями стали учні 8 класу, десятикласники посіли ІІ місце, а 9 клас – ІІІ місце.

Для учнів початкової ланки були проведені спортивні змагання, інтелектуальні конкурси, на яких всі виявили відмінні знання з теми цивільної безпеки.

Вчителям школи | Переглядів: 530 | Додав: Administrator

14.04.2013
Наші проекти
Учнівський та педагогічний колективи школи працюють над реалізацією проекту "Краща шкільна ділянка". Учні та вчителі розробили проекти ділянок, насаджують квіти. Наша школа буде квітучою та гарною!
Наші проекти | Переглядів: 421 | Додав: Administrator

01.04.2013
Вчителям школи

                                 ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ  ДОВІРИ

                                 МІЖ ПІЛТІТКОМ І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ

                                         В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ

 

1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти  і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.

 

2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдутьт. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття.

 

3 Поцікавтесь, що найбільше в даний частурбує підлітка.

 

4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми  - не нашкодити.

 

5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти.

 

6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.

 

7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти  і викликати довіру в нього.

 

8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.

Вчителям школи | Переглядів: 417 | Додав: Administrator

01.04.2013
Вчителям школи

ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ

ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 

1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованістьт, робота учнівського самоврядування).

 

2 Різноманітність позаурочного життя класу.

 

3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів.

 

4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на цого членів , рівень розвитку громадської думки).

 

5 Активно співпрацювати класному керівнику  з класом.

 

6 Тримати тісний звязок із сімєю .

 

7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.

 

8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі.

 

Вчителям школи | Переглядів: 389 | Додав: Administrator

01.04.2013
Вчителям школи

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

1Учитель має бути особистістю привабливаю для дітей.

 

2 Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.

 

3 Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.

 

4 Учитель має бути веселим , жартівливим.

 

5 Учитель має раціонально використовувати свій час.

 

6 Учитель має бути доброзичливим.

 

7 Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.

 

8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням"

 

9 Учитель повинен реалізовуватиііндивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.

 

10 Класний керівник має створити учнівський колектив  у якому панують доброзичливі стосунки.

 

11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.

 

12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.

 

13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну.

Вчителям школи | Переглядів: 335 | Додав: Administrator

27.03.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


    Традиційним в нашій школі стало проведення в перші дні весни Декади української мови та літератури та Днів пам'яті Т.Г.Шевченка. Цього річ ми теж не відійшли від традиції і вшанували нашого славного Кобзаря. Не забули і про перлини української мови та літератури.

                Протягом Декади учні школи підготували та провели масу цікавих заходів. Розпочалася ж Декада зі святкової лінійки, на якій учні 11 класу зачитали "Молитву про мову” Катерини Мотрич та ознайомили В рамках Декади пройшли цікаві та змістовні заходи в усіх класах.        П'ятикласники здійснили уявну "Мандрівку в Країну Писемності”. Під час мандрівки вони дізналися про види письма різних народів і часів, дібрали яскраві епітети до рідної мови, які написали на ягідках калини і ними прикрасили калинову гілку, декламували вірші, пригадали прислів'я та приказки про мову, не забули згадати про писанки, як один із видів символічного письма.

 

Запеклим виявилося змагання між командами дев'ятого, десятого та одинадцятого класів на звання "Найкращого знавця мови та літератури”.  Учасники у грі показали, наскільки вони знають мову та літературу. Вони складали речення із запропонованими словами, давали відповіді на питання вікторини, провели гру "Ти — мені, я — тобі”. Команди виявилися майже однаково сильними. Проте останній конкурс, завданням якого було скласти якомога більше слів із запропонованого, виявило найкращих — команду учнів 11 класу "Патріоти”. 

      Вшановуючи пам'ять Кобзаря, у дев'ятому класі пройшов відкритий інтегрований урок української літератури та бібліотечний урок на тему "Світова велич Шевченка”. Діти розповіли про вплив творчості Тараса Шевченка на українську та світову літературу, про вшанування пам'яті Шевченка в Україні та за кордоном. На уроці було продемонстровано кілька відеофільмів про Кобзаря, прозвучали поезії та пісні на вірші Т.Г.Шевченка.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 728 | Додав: Administrator

27.03.2013
Наші проекти


У березні 2013 року учні школи працювали над проектом «Подарунок для мами». Учні готували подарунки своїми руками для матусь та писали їм вітальні листівки…

 

Є у мене друг, якого не може  ніхто замінити. Це моя матуся. Її ніжність, ласка прикрашають моє життя. Моя матуся тяжко працює і тому я завжди намагаюсь їй допомагати вдома. І ось до свята 8 Березня, я приготувала матусі подарунок, який зробила сама.

Маринченко Анастасія,

учениця 4 класу

 

Наші проекти | Переглядів: 705 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024