Вівторок, 16.04.2024, 21:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Методичні об'єднання вчителів закладу

У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 31-39
Сторінки: « 1 2 3 4

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інновацій

Мовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників.

Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 431 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Педагогічна освіта і потреби сучасної української школи: роль педагогічної освіти у поширенні педагогічних інновацій

Мовна ситуація в Україні значною мірою залежить від вивчення української мови як базової дисципліни в загальноосвітній школі. Нові мотиви опанування державної мови вимагають оновлення методики викладання української мови, диференційованого підходу до визначення мінімальних, достатніх і спеціальних ґрунтовних знань та умінь з української мови педагогічних працівників.

Сучасна педагогічна освіта не зовсім задовольняє потребам сучасної школи у поширенні педагогічних інновацій зокрема тому, що на всіх її рівнях педагогічний працівник не отримує своєчасної інформації про інновації, найсучасніші науково-методичні розробки. Тому й зміст освіти у вищих педагогічних навчальних закладах не встигає своєчасно поповнюватись інформацією про педагогічні інновації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 402 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Інноваційні педагогічні технології

в практиці роботи сучасного загальноосвітнього навчального закладу

Пам’ятка вчителю

Під педагогічними інноваційними технологіями розуміється якісно нова сукупність форм, методів і засобів навчання, виховання й управління, яка приносить суттєві зміни у результат педагогічного процесу. Важливою проблемою педагогічної технології є забезпечення цілісного педагогічного впливу, зорієнтованого не на окремі якості особистості, а на структуру особистості в цілому.

Впровадження педагогічних технологій неможливе без відстеження  якості освіти за допомогою моніторингу, мета якого – отримати інформацію про ефективність і якість навчально-виховного процесу, покращення його організації.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 525 | Додав: Administrator

12.01.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу

Портфоліо як одна з форм оцінювання індивідуальних досягнень учнів початкових класів.

Методичні рекомендації для вчителя

 Відсутність оцінок протягом першого і другого років навчання в початковій школі в жодному разі не повинно розумітися як повна відмова від системи контролю і оцінки з боку вчителя. Навпаки,  оцінка замінюється розгорнутою системою взаємин, співпрацею дитини і дорослого у контрольно-оціночної діяльності, яка будується на змістовно-оціночної основі. Найважливішою умовою ефективності системи контролю та оцінки результатів навчальної діяльності школярів є врахування їхніх індивідуальних особливостей. Незамінну допомогу в цьому може надати портфоліо.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 964 | Додав: Administrator

27.12.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу


Відкритий урок у п’ятому класі з української літератури

«Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика героїв твору»

У 5 класі Мусевич Людмила Яківна провела відкритий урок на тему «Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон». Характеристика героїв твору». Урок проходив у веселій, невимушеній обстановці. Діти об’єдналися у дві групи, щоб охарактеризувати Царя Плаксія та Лоскотона. Для перевірки домашнього завдання дітям були дані тестові завдання різних рівнів. Пройшов конкурс на кращого читця напам’ять уривка з казки. Характеризуючи героїв, п’ятикласники підбирали цитати, епітети, порівняння.  На завершення уроку діти презентували власні малюнки до казки.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 530 | Додав: Administrator

27.11.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу


 Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення математики, фізики та інформатики  розвитку логічного та аналітичного мислення та підготовки учнів до вибору майбутньої професії в школі було проведено Тиждень математики, фізики та інформатики з 22 по 26 листопада 2012 року. В понеділок, 22 листопада 2012 року, на загальношкільній лінійці оголошено план проведення Тижня. Під час тижня учні взяли участь у різноманітних заходах: математичному брейн–ринзі, конкурсній інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?», вікторині «Найкращий знавець математики», виставці дитячих малюнків та стіннівок «Математика навколо нас». Було зібрано багато цікавої інформації про видатних математиків та фізиків, результат проробленої пошукової інформації було відображено в буклетах. Конкурс відгадування кросвордів, ребусів математичної та фізичної тематики, який було підготовлено і проведено учнями 10 та 9 класу.  Також було організовано виставку учнівських рефератів з фізики і інформатики, по класах проведено ряд заходів,  присвячених  математиці.

Для учнів середньої ланки класу проведена гра «Що? Де? Коли?». Гра  проходила в кілька етапів. У запеклій боротьбі між            5 – 7 класами перемогла команда  шестикласників «Дріб».  Між етапами гри ведучі робили цікаві повідомлення «Чи знаєте ви, що…», загадували загадки про фізичні явища. Гра проходила жваво і цікаво. Найактивнішим вболівальником став Букур Ігор, учень 9 класу. Для учнів 10 -11 класу проведено усний журнал «Космонавтика в Україні». Під час його проведення учні дізналися про першого українського космонавта Л. Каденюка, про підготовку майбутніх космонавтів, історію розвитку космонавтики, польоти ЛМС до планет Венера, Марс, Юпітер. Розповідали про життя космонавтів на орбіті, будні космічних станцій. 


Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 451 | Додав: Administrator

12.11.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу


Згідно з планом роботи школи та з метою розвитку інтересу учнів до вивчення історії  розвитку логічного та аналітичного мислення та підготовки учнів до вибору майбутньої професії в школі було проведено Тиждень історії та правознавства з  05.11.2012р. по 09.11.2012 року.

Під час його проведення учні відгадували кросворди, ребуси правової та історичної тематики, брали участь у вікторинах та історичних, пізнавальних іграх, отримували нову інформацію та цікаві знання.

В понеділок, 05.11.12 року, оголошено план проведення Тижня. На дошці «Інформаційний вісник » оформлено вистаку цікавих матеріалів -  «Історичний калейдоскоп». Учні 5,6,7 класів ознайомилися з коротким викладом «Ковенції з прав дитини».

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 414 | Додав: Administrator

29.10.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу


"Були собі дід та баба". Хто і з нас не починав своєї мандрівки в життя саме з цієї простої, як нам здається, але дивовижно багатої і цікавої казки. Казкова скарбниця нашого народу невичерпна, мов криниця. Скільки казок породила українська земля! Їх так багато, як зірок на небі. І кожна по-своєму гарна. Вона дає нам ключ до розуміння багатьох таємниць.

В Олександрівській ЗШ І ІІІ ступенів проходив тиждень, присвячений казкам. Свою подорож у світ казки учні молодших класів розпочали з виставки малюнків "У світі казки чарівної". Всі учні із задоволенням малювали своїх улюблених казкових героїв. Переможцями у цьому конкурсі стали учні Соколенко Сніжана, Штанько Данило, Литвиненко Вікторія, Матрохіна Марина, Тесленко Анастасія, Жовтоножко Марина, Запорожець Віктор.

Далі учні мандрували казковим містом, де відкривали для себе щось нове і цікаве. Побувавши на вулиці "Народній", діти називали багато народних казок. А потім вони побували на вулиці "Казкарів", де зустрілися зі своїми улюбленими казкарями І. Франком, О.Пушкіним, Г. Андерсеном, Б. Грімм. Наступну подорож продовжили на вікторині "З якої це казки?", по закінченні якої були визначені переможці. На завершення тижня казок кожен клас представив свого казкового героя та захищали свої роботи. Журі ретельно слідкувало за виступами учасників і визначило переможців. Ними стали Кривченко Юрій, Фустиченко Анатолій, Ковальов Олександр, Ошергін Олександр.

На цьому світ подорожей по казкових країнах не закінчується, і хай завжди з вами буде казочка і бубликів в'язочка.

С.Міняйло, вчитель

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 402 | Додав: Administrator

06.08.2012
Методичні об'єднання вчителів закладу
Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 435 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024