П`ятниця, 26.04.2024, 03:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 116

Новини

Головна » Файли » Методична робота » Методичні об'єднання вчителів закладу

У категорії матеріалів: 39
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
20.01.2016
Методичні об'єднання вчителів закладу

Кожна мить тієї праці,

яка називається вихованням,

- це створення майбутнього

і погляд у майбутнє.

         В.О. Сухомлинський

В 2015 – 2016  навчальному році методичне об’єднання класних керівників  працює над проблемою «Всебічний розвиток учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника».

 В основу роботи методичного об’єднання було поставлено роботу з учнями на принципах індивідуального підходу, взаємного співробітництва,  уваги й поваги до учня.

Надавалася методична допомога класним керівникам у питаннях планування роботи, освоєння різноманітних форм, методів і напрямів роботи з класом. Поглибленню знань про психологію дитячого колективу, шляхи його формування і розвитку, засоби впливу на нього.

Було проведено два  засідання на яких розглядалися питання:

Тема. «Планування виховної роботи методичного об'єднання на новий навчальний рік»

1. Аналіз роботи МО за 2014-20145 навчальний рік

2. Завдання і напрямки виховного процесу на 2015-2016 навчальний рік.

3. Впровадження системи національно-патріотичного виховання «КОНЦЕПЦІЯ

НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ»

 4. Перші кроки до вершин педагогічної майстерності. Методика організації позакласної роботи. Вимоги до плану виховної роботи.                                                          

 

Тема: "Діяльність класного керівника по формуванню стійкого, позитивного ставлення школярів до свого життя, свого  здоров'я"

1. Прищеплення учням знань та вмінь які слугують підгрунтям для вироблення стійких поглядів і переконань  для здійснення оздоровчо-профілактичних дій і вчинків.

2. Формування вмінь і навичок здорового способу життя.

3. Привчання дітей до виконання правил і норм здорового способу життя, дотримання режиму дня, санітарно-гігієнічних правил. Систематичне включення учнів в оздоровчу діяль- ність. Навчання способам самоконтролю за станом власного здоров’я.

4. Підвищення валеологічної грамотності педагогічного колективу

 

Практичні заняття.

  1. Методика проведення занять з учнями по позбавленню від тютюнової та алкогольної залежності (за книгою "Позбавлення учнів від наркотичних звичок").

 

Головною метою роботи класних керівників  Олександрівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті. Акцентується увага на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями; на формуванні творчої особистості учня, свідомого ставлення до обов'язків; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; виробленні навичок здорового способу життя.

Підвищенню результативності виховної роботи класних керівників  сприяє вдосконалення нових форм роботи, пошук нових систем виховання, впровадження розвиваючих технологій.

Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

  • військово – патріотичне виховання;
  • родинно – сімейне виховання;
  • громадянське виховання;
  • художньо – естетичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • трудове виховання;
  • формування здорового способу життя, гігієна;
  • превентивне виховання;
  • сприяння творчому розвитку особистості.

Слід підкреслити, що головним організатором виховної роботи у класі, першим вихователем, консультантом, безпосереднім наставником є класний керівник, який спрямовує навчально – виховний процес, співпрацює з учнями, їх батьками, вчителями – предметниками, керівникми гуртків, дитячими та молодіжними громадськими організаціями, організовує і проводить позаурочну та культурно – масову роботу. Такими творчопрацюючими  класними керівниками є Артеменко О. Г.  , Кривенець Л. М.,Бець О. С., Семиволос Н. В. та Палярус О. В.  

Класний керівник планує і координує всю виховну роботу з класом з урахуванням вікових та індивідуальних особистостей учнів, їх нахилів і інтересів, рівня сформованості учнівського колективу, сприяє розвитку самоврядування в класі, створює умови для організації змістовного дозвілля, проводить відповідні заходи щодо профілактики правопорушень, бездоглядності.

Найпоширенішою формою організації виховної роботи є індивідуальна робота та класна година або година спілкування класного керівника, яка проводиться раз на тиждень. Такі години є різноманітними за тематикою та формами проведення, пов'язаними із життям класу, школи, села. Наприклад «Суд над байдужістю» - 10 кл. ,класний керівник Артеменко О. Г., «Я – людина . Я маю право» - 7 кл. Семиволос.Н.В., « Шкідливим звичкам – НІ» - 11 кл. Палярус О. В.   , «Біль,що озивається через роки» - 8 кл. Кривенець Л. М., Традиційними стали зустрічі з батьками, налагоджено батьківський контроль за навчанням та поведінкою учнів.

Завдання на 2016 навчальний рік

1. Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів - новаторів шкіл міста.

2. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати їх і впроваджувати в своїй роботх

3. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

4. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

5. Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалгзації.

6. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної особистості.

7. Залучати батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

8. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

9. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

10. Формувати життєтворчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно - орієнтованої освіти.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 530 | Додав: Administrator

23.12.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу
Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 382 | Додав: Administrator

23.12.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 365 | Додав: Administrator

22.10.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу

 

 

ПЛАН  РОБОТИ

творчої групи вчителів початкових класів

 ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

 на 2015-2016  навчальний рік

 

ПРОБЛЕМА:  Інтерактивні технології навчання.

 

МЕТА: Створити учням комфортні  умови навчання, атмосферу співробітництва, творчого пошуку. Формувати критичне мислення, здатність до кооперації і співпраці. Розвивати пізнавальну самостійність, мовленнєву культуру, допитливість.

 

СПИСОК

членів творчої групи:

 

1. Даценко І.Ф. - керівник групи

2. Бондаренко ОМ.

3. Погрібняк  А.В.

4.Сергієнко Л.А.

5.Паук Т.П.       

 

І засідання – вересень 2015 р.

  1. Затвердження плану роботи на 2015-2016 н.р.
  2. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання.
  3. Психологічний тренінг «Життєвий шлях особистості».

 

ІІ засідання –  листопад 2015 р.

  1. Інтерактивні методи навчання в практиці роботи початкової школи.
  2. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання.
  3. Обговорити відкриті уроки:

в 2 класі – урок математики;

в 4  класі – урок читання.

ІІІ засідання –  січень  2016 р.

  1. Інтерактивні технології навчання молодших школярів.
  2. Групова робота в компетентнісному навчанні мови.
  3. Відвідати і обговорити відкриті уроки з української мови в 3 класІ.

ІУ засідання –  березень 2016 р.

  1. Диференціація – одна із форм  інтерактивного навчання молодших школярів.
  2. Ігри та ігрові прийоми для групової роботи на уроках навчання грамоти.
  3. Театралізація як засіб розвитку особистості школяра.
  4. Завдання для самоосвіти. Огляд літератури з питання «Інтерактивні методи навчання».
  5. Обговорити відкриті уроки:

в 1 класі – урок з основ здоров»я;

в 2 класі     - урок з позакласного читання.

V засідання –  травень  2016 р.

  1. Зустріч за круглим столом «Скарбничка творчості вчителя».
  2. Обговорити відкритий урок з навчання грамоти в 1 класі.
  3. Підведення підсумків роботи творчої групи.

 

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 1177 | Додав: Administrator

18.10.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу

 Проблема урізноманітнення форм роботи на уроці, мабуть, вічна, як сам урок. Усе залежить від особистості вчителя, рівня його майстерності.

     Величезна кількість фахових педагогічних видань містить перлини досвіду, які допомагають швидко й якісно перевірити знання дітей, розширити їхній кругозір, ефектно розпочати нову тему, вміло використовувати гру.

     Проте ми добре розуміємо, що в арсеналі методичних прийомів учителя залишається небагато форм роботи на уроці. Решта прийомів забувається, а займатися їх пошуками знову ніколи.

     Чому саме 99 форм роботи? Хоча б тому, що ще як мінімум одна є в доробку кожного педагога. 

     Творчих успіхів вам, колеги! (cкачати 99 МЕТОДИЧНИХ ЗНАХІДОК)

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 424 | Додав: Administrator

18.09.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу

Науково-методична проблема,

над якою працює методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу:

«Розвиток креативного мислення й творчого підходу при вирішенні проблемних завдань на уроках природничо-математичного циклу, вдосконалення  комунікативної компетентності школяра»

Завдання методичного об'єднання  на  2015-2016 н.р. 

 

1. Визначити одним з найважливіших пріоритетних напрямків в роботі шкільного МО- створення умов для розвитку творчих здібностей вчителя та учня.

 2. Удосконалювати систему методичної роботи в школі і на основі аналітично-прогностичної роботи, впроваджувати інтерактивні методики та методики моніторингових досліджень якості знань та вмінь учнів.

 3. Вдосконалити розроблену в районі єдину стратегію впровадження "школи педагогічної майстерності", спрямованої на розвиток творчості учня, а також на підвищення якості знань з фізики, астрономії, математики,хімії, біології, та інших предметів циклу.

 4. Розвивати інтереси учнів до нуково-дослідницької та експериментальної роботи.

 5. Стимулювати створення умов для вчителів природничо-математичного циклу з метою впровадження в процес навчання нових інформаційних технологій.

 6. Вдосконалення засобів формування основ інформаційної культури школярів.

 7. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.

 8. На основі аналізу результатів моніторингових досліджень та ЗНО спрямувати роботу кожного вчителя  на розвиток інтелектуальних та комунікативних якостей учнів, підвищення їх розвитку і саморозвитку здатностей до самонавчаня.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 407 | Додав: Administrator

01.09.2015
Методичні об'єднання вчителів закладу

 Методичне об’єднання вчителів початкових класів працює над науково-методичною проблемою  «Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі».

      У  складі  м/о  працює  4  вчителя, які мають наступні кваліфікаційні категорії:

    Спеціаліст І категорії – 1

   Спеціаліст – 3

   Звання «Старший вчитель» - 1

   2 вчителів мають вищу освіту

   1 вчитель - незакінчену вищу освіту

   1 учитель має середню спеціальну освіту.

        Черговій атестації підлягали два вчителі. Члени атестаційної комісії слідкували за роботою цих вчителів упродовж року, провели і проаналізували результати контрольних зрізів знань. Вчителі виступили на засіданнях м/о з творчими звітами.  За підсумками атестації вчителі підтвердили свої кваліфікаційні категорії.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 1242 | Додав: Administrator

03.09.2014
Методичні об'єднання вчителів закладу

            До складу ШМО вчителів початкових класів входять Бондаренко Олена Миколаївна, Сергієнко Людмила Андріївна, Шевцова Ніна Василівна, Даценко Ірина Федорівна. Наше методоб’єднання працює над проблемою «Формування і розвиток основних компетентностей особистостей в початковій школі», яка тісно переплітається із проблемою, над якою працює  школа. На початку вересня відбулося перше засідання ШМО вчителів початкових класів з теми «Організаційне забезпечення навчально-виховного процесу на 2014/2015 навчальний рік», на якому були розглянуті такі питання:

  • Аналіз роботи МО за 2013-2014 н. р. та затвердження плану роботи на 2014-2015 н. р.
  • Впровадження Державного стандарту в 3 класі.
  • Вимоги  до ведення класних журналів та шкільної документації.
  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.
  • Проведення Всеукраїнської акції «Дай руку, першокласнику».
  • Наступність між початковою та середньою освітою: проблеми та перспективи.
  • Огляд новинок науково-методичної літератури.

            Кожен з членів ШМО поділився своїми напрацюваннями, які будуть активно використовуватися протягом року, а педагогічним кредом стануть слова:

Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 923 | Додав: Administrator

06.11.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


   

Кожна мить тієї праці,

яка називається вихованням,

- це створення майбутнього

і погляд у майбутнє.

         В.О. Сухомлинський

 

В 2013 – 2014  навчальному році методичне об’єднання класних керівників  працює над проблемою «Всебічний розвиток учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника».

 В основу роботи методичного обєднання було поставлено роботу з учнями на принципах індивідуального підходу, взаємного співробітництва,  уваги й поваги до учня.

Надавалася методична допомога класним керівникам у питаннях планування роботи, освоєння різноманітних форм, методів і напрямів роботи з класом. Поглибленню знань про психологію дитячого колективу, шляхи його формування і розвитку, засоби впливу на нього.

Було проведено два засідання на яких розглядалися питання:

І. Про роботу методобєднання класних керівників у 2012 - 2013 н.р.

   Планування роботи класного керівника.

   Тема: "Національне виховання учнівської молоді в умовах  

   становлення української державності"

  1. Сутність і особливості національного виховання. Використання в практичній діяльності концепції безперервної системи національного виховання.
  2. Рух учнівської молоді "Моя земля - земля моїх батьків" - основа пошукової, краєзнавчої діяльності школярів.
  3. Традиції сімейної педагогіки українського народу і сучасні проблеми виховання.
  4. Використання можливостей державних, народних і шкільних музеїв в системі виховної роботи з учнями.


Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 529 | Додав: Administrator

06.11.2013
Методичні об'єднання вчителів закладу


   Методичне об’єднання природничо-математичного циклу складається з 8 чоловік:

Артеменко О.Г.. – вчитель математики, голова методоб'єднання;

Кандейкіна М. Ю. – вчитель біології;

Солінська Д.В. – вчитель трудового навчання;

Валова С.Г. – вчитель географії;

Бець О.С. – вчитель фізики;

Верпека Н.Г. – вчитель хімї;

Міняйло С.В. – вчитель образотворчого мистецтва;

Душенко І.В. – вчитель фізкультури.

Вищу кваліфікаційну категорію мають 2 педагоги;

І кваліфікаційну категорію мають 2 педагоги;

кваліфікаційну категорію «спеціаліст» 3 педагоги;

кваліфікаційну категорію «бакалавр» 1 педагог.

Вчителі методичного об’єднання, працюючи над проблемним питанням «Розвиток креативного мислення й творчого підходу при вирішенні проблемних завдань на уроках природничо-математичного циклу, вдосконалення комунікативної компетентності школяра», спрямовують свою роботу на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини. Вчителі здійснюють всебічний розвиток учнів, розвивають їх загальні і спеціальні здібності, формують в учнів самостійність, творчу активність, пізнавальний інтерес, бажання вчитися і застосовувати знання на практиці. Для розвитку креативного мислення та творчої діяльності учнів вчителі використовують технології групового навчання , навчання у грі , дискусії конференції, які суттєво доповнюють традиційні форми і методи. Такі уроки спонукають до продуктивної праці, пробуджують інтерес до вивчення предмета, запалюють вогонь творчості, виховують наполегливість, почуття впевненості, віри у свої сили спонукають до творчої діяльності.

     Методичне об’єднання в 2013-2014 н.р. вбачає своє завдання в підвищенні наукового та методичного рівнів своїх членів, удосконаленні навчального процесу як передумови зростання інтересу школярів до навчання застосування найрізноманітніших методичних прийомів , які відповідають змісту навчального матеріалу і стимулюють пізнавальну діяльність учнів. 

    В сучасних соціальних умовах змінюються і вимоги до вчителя . Сучасний учитель повинен володіти такими професійно-педагогічними, фаховими вміннями, які б були спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з умінням самореалізації. 

На засіданнях МО обговорювались та будуть обговорюватись найактуальніші проблеми методології, специфіки викладання предметів природничо-математичного циклу.

     З метою посилення практичної спрямованості роботи МО на засіданнях постійно відбувається обмін досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням. 

    Вже на першому засіданні МО було опрацьовано методичні вказівок і рекомендацій МОН України, щодо викладання предметів в 2013-2014 н.р., (особливу увагу приділено методичним рекомендаціям, щодо викладання предметів у 5 класі), постійно приділяється увага обговоренню новинок методичної і наукової літератури, інформації про перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій.  

    Робота голови та членів МО спрямована на вирішення таких задач :

1. Забезпечення високого рівня проведення всіх видів занять.
2. Підвищення якості проведення уроків та позаурочних заходів на основі впровадження інноваційних технологій.
3. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
4. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.

Методичні об'єднання вчителів закладу | Переглядів: 469 | Додав: Administrator

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024