|
Новини
У розділі матеріалів: 206 Показано матеріалів: 131-140 |
Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 20 21 » |
06.11.2013 Досягнення вчителів
Палярус О. В. провела семінар на тему «Інтерактивне навчання як
засіб активізації пізнавальної діяльності учнів» (на уроках англійської мови) .
В ході якої обґрунтувала, що важливою проблемою для педагогічної теорії та
практики залишається питання урізноманітнення навчального процесу, активізації
пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів. Сучасним учням
доступні найрізноманітніші джерела інформації, але часто саме наявність готової
інформації сприяє розвитку пасивності. Зникає прагнення до пошуку, пізнання,
творчості, тобто діяльності.Тому все більшого значення набуває орієнтація
навчання на різнобічний розвиток учнів.Важливим успіхом
вивчення англійської мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді,
коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються
на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення
навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню
мови.Основною метою навчання англійської мови є формування в учнів
комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом
спілкування, а також використання
інтерактивних методів, як приклад сучасного методу навчання.Проект Ради Європи
"Сучасні мови" передбачає підвищення ефективності навчання іноземних
мов, зокрема, за рахунок передових методів і технологій, тобто методами
активізації пізнавальної діяльності учнів. Великий інтерес викликають наступні
методи:
• дискусійний (М. В.
Кларін, Г. А. Китайгородська);
• метод рольових ігор (Г.
А. Китайгородська, М. А. Аріян);
• метод проектів (Є. С.
Полат, М. Ю. Бухаркіна);
• використання
мультимедійних (комп‘ютерних) технологій.
Ці методи не можна назвати новими. Однак, їх застосування до цього часу не
було системним. Вони пов’язані між собою тим, що їх форми і зміст дозволяють
формувати, поряд із комунікативною компетенцією, окремі комунікативні та
інтелектуальні вміння, які в сукупності складають уміння критичного мислення.
|
06.11.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Кожна мить тієї праці,
яка називається вихованням,
- це створення майбутнього
і погляд у майбутнє.
В.О. Сухомлинський
В 2013 – 2014 навчальному році
методичне об’єднання класних керівників
працює над проблемою «Всебічний розвиток учнів та формування ключових
компетентностей успішної особистості випускника».
В основу роботи методичного об’єднання було поставлено роботу з учнями на принципах індивідуального
підходу, взаємного співробітництва,
уваги й поваги до учня.
Надавалася методична допомога класним керівникам у питаннях планування
роботи, освоєння різноманітних форм, методів і напрямів роботи з класом.
Поглибленню знань про психологію дитячого колективу, шляхи його формування і
розвитку, засоби впливу на нього.
Було проведено два засідання на яких розглядалися питання:
І. Про роботу методоб’єднання класних керівників у
2012 - 2013 н.р.
Планування
роботи класного керівника.
Тема: "Національне виховання учнівської молоді в умовах
становлення
української державності"
- Сутність і особливості
національного виховання. Використання в практичній діяльності концепції
безперервної системи національного виховання.
- Рух учнівської молоді "Моя
земля - земля моїх батьків" - основа пошукової, краєзнавчої
діяльності школярів.
- Традиції сімейної педагогіки
українського народу і сучасні проблеми виховання.
- Використання можливостей
державних, народних і шкільних музеїв в системі виховної роботи з учнями.
|
06.11.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Методичне об’єднання природничо-математичного циклу складається з 8 чоловік:
Артеменко О.Г.. – вчитель математики, голова методоб'єднання;
Кандейкіна М. Ю. – вчитель біології;
Солінська Д.В. – вчитель трудового навчання;
Валова С.Г. – вчитель географії;
Бець О.С. – вчитель фізики;
Верпека Н.Г. – вчитель хімї;
Міняйло С.В. – вчитель образотворчого мистецтва;
Душенко І.В. – вчитель фізкультури.
Вищу кваліфікаційну категорію мають 2 педагоги;
І кваліфікаційну категорію мають 2 педагоги;
кваліфікаційну категорію «спеціаліст» 3 педагоги;
кваліфікаційну категорію «бакалавр» 1 педагог.
Вчителі методичного об’єднання, працюючи над проблемним питанням «Розвиток креативного мислення й творчого підходу при вирішенні проблемних завдань на уроках природничо-математичного циклу, вдосконалення комунікативної компетентності школяра», спрямовують свою роботу на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини. Вчителі здійснюють всебічний розвиток учнів, розвивають їх загальні і спеціальні здібності, формують в учнів самостійність, творчу активність, пізнавальний інтерес, бажання вчитися і застосовувати знання на практиці. Для розвитку креативного мислення та творчої діяльності учнів вчителі використовують технології групового навчання , навчання у грі , дискусії конференції, які суттєво доповнюють традиційні форми і методи. Такі уроки спонукають до продуктивної праці, пробуджують інтерес до вивчення предмета, запалюють вогонь творчості, виховують наполегливість, почуття впевненості, віри у свої сили спонукають до творчої діяльності.
Методичне об’єднання в 2013-2014 н.р. вбачає своє завдання в підвищенні наукового та методичного рівнів своїх членів, удосконаленні навчального процесу як передумови зростання інтересу школярів до навчання застосування найрізноманітніших методичних прийомів , які відповідають змісту навчального матеріалу і стимулюють пізнавальну діяльність учнів.
В сучасних соціальних умовах змінюються і вимоги до вчителя . Сучасний учитель повинен володіти такими професійно-педагогічними, фаховими вміннями, які б були спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з умінням самореалізації.
На засіданнях МО обговорювались та будуть обговорюватись найактуальніші проблеми методології, специфіки викладання предметів природничо-математичного циклу.
З метою посилення практичної спрямованості роботи МО на засіданнях постійно відбувається обмін досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням.
Вже на першому засіданні МО було опрацьовано методичні вказівок і рекомендацій МОН України, щодо викладання предметів в 2013-2014 н.р., (особливу увагу приділено методичним рекомендаціям, щодо викладання предметів у 5 класі), постійно приділяється увага обговоренню новинок методичної і наукової літератури, інформації про перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій.
Робота голови та членів МО спрямована на вирішення таких задач :
1. Забезпечення високого рівня проведення всіх видів занять. 2. Підвищення якості проведення уроків та позаурочних заходів на основі впровадження інноваційних технологій. 3. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів. 4. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми.
|
06.11.2013 Методичні об'єднання вчителів закладу
Методичне об’єднання вчителів початкових класів складається з 4
чоловік:
Міняйло Світлана Валентинівна – вища кваліфікаційна
категорія, «Старший вчитель».
Сергієнко Людмила Андріївна – «Старий вчитель».
Бондаренко Олена Миколаївна – ІІ категорія.
Головата Ольга Сергіївна – «спеціаліст».
У цьому навчальному році атестується вчитель Бондаренко
Олена Миколаївна на встановлення І кваліфікаційної категорії.
Вчителі м/о працюють над
проблемним питанням «Формування і розвиток основних
компетентностей особистості в початковій школі».
У своїй роботі
вчителі впроваджують інноваційні технології, удосконалюють свою професійну
майстерність, спрямовують свою роботу на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини.
На першому
засіданні МО розглядалися нормативно – правові документи щодо організації
навчально – виховного процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики
викладання шкільних дисциплін, вівся огляд та обговорення педагогічної
літератури, книг, періодичних видань.
У період між
засіданнями обговорювалися творчі звіти вчителів, вивчалися й впроваджувалися в
практику досягнення досягнення психолого – педагогічної науки, перспективно –
педагогічного досвіду, проведено Тиждень початкової школи, присвячений
екологічному вихованню школярів.
Колектив вчителів початкових класів – творчий
колектив, в якому працюють обдаровані учителі, які мають високу науково –
теоретичну і методичну підготовку, досконало володіють сучасними формами і
методами розвиваючого навчання. Весь час спрямовують свою діяльність на
вдосконалення та систематичне впровадження інноваційних форм навчально –
виховної роботи з учнями. Результатом їх діяльності стають нові моделі. Учителі
намагаються створити такі умови для розвитку особистості , за яких розкриваються
унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин
демократичного суспільства, патріот своєї Вітчизни – України.
|
06.11.2013 Видавнича діяльність
ОСІННІЙ САД
А за вікном осінній сад.
Чарує погляд виноград,
І яблучка такі налиті:
червоні, жовті, соковиті.
Їх вітерець ледь – ледь гойдає,
Осінню пісеньку співає,
А
дощик рясно умиває.
Осінній сад притих, чекає…
Зима
вже скоро завітає.
О.Головата
|
01.11.2013 Вчителям школи
Дата | 5 клас | 10 клас | 12.11.2013 | | Українська мова | 13.11.2013 | Математика | Історія України | 14.11.2013 | | Геометрія | 19.11.2013 | | Біологія | 20.11.2013 | Українська мова | | 21.11.2013 | | Алгебра | 26.11.2013 | | Фізика | 27.11.2013 | Російська мова | | 28.11.2013 | | Іноземна мова | 03.12.2013 | | Хімія | 04.12.2013 | Я і Україна (громадянська освіта), Основи здоров’я – комбінований тест | Технології (обслуговуючи види праці) Технології (технічні види праці) | 05.12.2013 | | Всесвітня історія | 10.12.2013 | | Українська література | 11.12.2013 | Іноземна мова | | 12.12.2013 | | Географія
|
|
01.11.2013 Вчителям школи
Додаток до листа КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» 09.10.2013 № 760/15-09 Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) у 2013/2014 н.р. Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту проекту.
|
01.11.2013 Вчителям школи
Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2013-2014 н.р.
|
01.11.2013 Досягнення вчителів
Природа – колиска дитячої думки і потрібно прагнути, щоб кожна дитина пройшла школу дитячого мислення. Думка про те, що ми діти природи, повинні бути дбайливими і вдячними, особливо виразна і хвилююча тоді, коли дітибачать плоди землі, замислюються, як необхідно берегти джерело, з якого ми п’ємо», - писав В.О. Сухомлинський
Саме тому Тиждень початкових класів, який був проведений з 07 жовтня по 11 жовтня, ми присвятили екологічному вихованню молодших школярів.
Мета цього Тижня: розвивати творчі здібності школярів спрямовані на вивчення навколишнього світу, формувати і виховувати стійкий пізнавальний інтерес до природи, екологічну культуру, бережне ставлення до навколишнього середовища.
В рамках Тижня в 1 класі проведено конкурс малюнків «Чотири лапи», присвячений Всесвітньому дню тварин. Переможцями в конкурсі стали Сердешна Анастасія, Ішуніна Карина, Тесленко Карина.
|
30.10.2013 Досягнення вчителів
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|